Kameldressyr :o)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Allt går om man bara ger sig den på det.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Åh herregud det trodde jag aldrig skulle kunna gå. :)
men titta, en ny gren!!
Nu ska väl alla köpa sig varsin kamel också :P

Hahahaha! :D Såg ni galoppombytena ;) I varje steg dessutom. Duuktig Kamel ;D haha. Men det såg rätt jobbigt ut för den.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Nej va sött ! Men som #4 skrev, det såg rätt ansträngande ut
Josefinejumpforjoy.blogg.se
mjaa, de såg inte så bekvämt ut för kamelen att ha huvudet sådär när den går undan skänkel :S. Och Galoppen såg lite ansträngande ut!

#6 Men kamelerna går ju typ jämt med huvut så! :P
Haha, helt underbart tycker jag! :D
coolt!
häfigt *fniss*
undrar hur de kom på att man kan rida en kamel som en häst , nästan iallafall? :)
Det var det häftigaste jag sätt på länge! otroligt! undrar hur kamelgalopp är?
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
#7, men man såg ju att ryttaren höll upp huvet på kamelen, och sen när han släppte efter sänkte kamelen huvet igen :P
Härligt värre! :D
vad säger ni, ska vi möta upp "arabernas" kameldressyr med litet hederlig svensk älg-dressyr? ;)
var ju nån svensk kung som hade ett älgkavallerie men de fick sluta med det för att älgar är väldigt "enmanna-älg" så miste en älg sin ryttare i strid kunde det ta månader innan älgen accepterade en ny ryttare ^^ inte det smidigaste i strid ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Fantastiskt! Normalt är jag trött på alla youtubelänkar, men denna var verkligen bra och visade något som jag inte kände till, än mindre hade sett förr. Tack!:)
#12 Sen funkade de väll inte så bra med älgarna eftersom dom är flockdjur som hästarna :P Så det var väll väldigt svårt att få dem att lyda under männsikan ^^
inte är flockdjur ska de stå ^^
haha det var lite kul..
Men ser lite konstigt ut, men kanske för att deinte rör sig som hästar*hihi*
haha, kameler är fasen det fulaste djuret jag vet :P
men coolt var det
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Fränt =)
hehe guud så sött:).. sån ni när kamelen gick ner på knä?.. jäklar vad dom kan lära sig saker hähä:P.. tycker att galoppen var jätte gulligt speciellt galoppombytena:) duktiga djur!!
#12 Älg-kavalleriet gick inte så bra för att man hade inte så bra koll på vad älgarna åt, utan de utfodrade dem som de gjorde med sina hästar, vilket resulterade i att älgarna dog (Det är iaf vad jag har fått lära mig)
Tyvärr tror jag inte att svensk lag skulle tillåta att man red in älgar (vilda djur i fångenskap ska hållas så att de beter sig så naturligt som möjligt) men det vore rätt tufft om man fick
haha coooolt
gryyym kamel, nästan så jag vill ha en asså…..nästan…
Jäkligt häftigt, men att vara graciösa djur, det är någon en kamel aldrig kommer att bli beskylld, haha :)
Kamel galopp såg skönt ut…
Sen att den gick ner på knä tror jag inte är så märkvärdigt då dom ofta lägger sig för att man ska kunna kliva av och på.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km

Jag tänker bara "Hur f*n?!"
Är verkligen grymt imponerad och fascinerad!
gud ja blev så rörd att ja börgade lipa….
jag tyckte d såg ut som den gillade det… gud så sör den va…. å va duktig den va.
galoppen såg bekvämare ut än hästen..