God morgon 14 januari
Morrn på er alla!
Idag skulle jag åka till östersund och hjälpa till med två hästar som startar på travet, men har fått backa av pga ont i kroppen :(
Ska åka och provköra barnvagnar istället….
Hoppas att eran dag blir bra!
*** Kärleken övervinner allt ***
God morgon!
Är lite sur på mig själv. Varför skulle jag åka på influensan nu?? Jag skulle kunna åka på det om en månad eller nåt :P
Som tur är mår jag bättre idag, har inte ens hälften så ont i lungorna och halsen som igår. Hoppas att jag kan gå till skolan på fredag, har missat tillräckligt nu! Skulle dessutom få min "dom" igår på sjukgymnastiken om jag får börja åka till stallet igen, men kunde inte åka dit pga influensan =/
Så idag ska jag göra ingenting förutom att titta på tv, sitta vid iFokus och vila :)
/Amanda
Med vänliga hälsningar
Chess

godmiddag!
Är på jobbet men ska till stallet och longera hästen, men solen skiner så fint så jag är sugen på att rida i stället. Får se hur jag gör.

Jag har ÄNTLIGEN köpt oss en barnvagn :)
Nu är det inte mycket kvar att planera och poa på med längre.
Är avundsjuk på alla er som har en häst förresten ;)

Jag är sjuk och får inte gå till stallet.. *morr* Men kanske i mon att man går ner och tar och gör nått med dynamiten som står i stallet

nyss varit ute på ridtur med en något nervös häst. jobbigt!
nu ska jag sätta fyr i spisen, tömma diskmaskinen och fixa lite köttbullar och potatis.
orkar jag ska jag göra maränger.. ;)
jag vill ooooockså ha marääänger!!!
jag håller på att laga mat just nu.
det är vad jag gör, och idag har jag bara cyklat och sovit :P
Idag har jag betalt handpenning på pållen *woho* 
Ibland är det roligt att bli lite fattigare 

#5 Vi vill ju ha bilder på dina maränger i marängtråden sen ;)
Kanske vi ska starta en maräng.ifokus?? Hahah
Go´kväll!
Hemma från styrelsemöte på lillans fsk. nästsista innan jag avgår..känns både och faktiskt nu när det börjar närma sig slutet..suttit m i 5år o 4 år som ordförande…men samtidigt skönt o lägga fsk-tiden bakom sig med henne…jag kommer ju dock få fortsätta gå på "dagis" livet ut…
Ätit päror, fläsk o lögasås:-P slurp! SÅ gott…
Fortfarande ont i magen, snart dags att besöka fabro doktorn tror jag…får ingen ordning på den:-(
Sköt om er! Go´natt på er alla!