Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 697 ggr
Chestnut
0

God morgon 13 januari

God morgon!

Vad hittas på idag? :)

Jag lär nog bli fast här, har åkt på rejält med influensa. :( Är så himla less på allting just nu…

Har knappt fått en blund inatt pga att halsen gör så ont och det gör ännu ondare om jag ligger ner.

/Amanda

Med vänliga hälsningar
Chess

sus-sharon
0

började dagen kl 06 med att träna och sen fixa alla de vanliga morgonsysslorna, och surfa runt lite på iFokus!

ska strax bege mig iväg till skolan för att planera första inlämningsuppgiften med min grupp och sen hem igen för att packa inför flytten i slutet på januari och dessutom min hemresa på lördag..

fy så tråkigt #0! Krya på dig!!

medarbetare på djurskydd.ifokus

Chestnut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack, börjar må lite bättre nu Glad

Har inget bättre för mig så jag slänger in en bild på min prinsessa, gud vad jag saknar henne! =(

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till…

Med vänliga hälsningar
Chess

Hallonet
0

Är också hemma och är sjuk… Fast jag är på bättringsvägen :)

RubHel
0

Jag har haft två lektioner idag, samhällskunskap och religionskunskap. Efter det fick vi åka hem, 4 timmar tidigare :) Inte så illa.
Sitter nu och väntar på att en bilverkstad ska ringa upp, ska förhoppningsvis få min sidoruta bytt idag.
Måste även försöka skriva lite på mitt projektarbete.

AusaBausa
0

God em!

Sitter o slöar framför teve o dator..gubben på utbildning m jobbet så kan inte rida som jag tänkt…funderar på att ta ut dem små på en runda ELLER till slut ta tag i Tindras rum…blir nog hennes rum;-P

lisette
0

jag är ett truckkort rikare… =) ska lägga mig tidigt eftersom jag börjar vanlig tid imorgon.

gejsa
0

Grattis till det Lisette. :) Får du högre lön när du börjar köra truck?

lisette
0

#8 tack! hade alla rätt på det skriftliga provet, det var längesedan jag hade det. =)

nej ingen högre lön. det blir nog inte så mycket körande, men eftersom jag jobbar på lagersidan på jobb så är det bra om man har truckkort.

[chriistina]
0

God kväll, eller eftermiddag =)

Latat mig hela dagen, så himmla grått och trist väder :( Åkte till stallet en stund i eftermiddags men det va jätte blåsigt och dimmigt, så blev mest skritt och lite travjobb på banan.

AusaBausa
0

Grattis till körkortet Lisette! Det är sååå skoj o köra truck:-)

bubbelbubbel
0

kul med truckkortet lis! är det detdär kortet som gäller överallt?
den kursen är ganska dyr, så det är ju förbenat bra när man får den av jobbet :)

lisette
0

#12 kursledaren sa att jag kan köra på vilken arbetsplats, bara företaget godkänner utbildningen.?

bubbelbubbel
0

jasså?
den utbildningen jag gick är som vilken "skolutbildning" som helst, gäller överallt i sverige, på alla företag.

men det måste ju nästan vara samma som du gick ju.
om du får ett grönt truckkort, som typ ser ut som ett vanligt körkort är det nog samma :P

lisette
0

jepp det får ag :D

bubbelbubbel
0

dåså :D och det är bra! en sån kurs vill man gärna ha i bagaget! :D