Shettis-hopp
Nu vill jag se bilder när shettisar hoppar :P
Här är det den godkända shetlandshingsten Sir Douglas som hoppar, med Ellen på ryggen.
Lite suddig bild, det bjuder jag på :P

Ska fota en shettis idag, kanske kan få syrran att hoppa på honom xD
putt =)

¤4 spöökheest ;)

#5 eller bara en dålig bild ;)
Här är en bild på en väldigt söt liten shettis, som jag fotograferade på en tävling för några dagar sedan.
/Sofia Genne - www.sofiagenne.se
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#7 Vadå smygreklam (A)
#8 Jag gör ingen smygreklam?
MVH

#9 cloetta ^^

Blev visst rätt många bilder 

#13-18 oj oj vad den hoppar :)
Jag har inga bilder då just en shettis hoppar.. men russ har jag :) hon hoppar 110 just nu :)

ö

Fina bilder :)
#21 Cool bild! Ser ut som ryttaren och hästen "räcker" ut tungan lite.
#26 Tack :) Ja, båda två är väl väldigt koncentrerade :P
http://www.regret-nothing.com
#20 vad sött!

#8 Haha det var ej så jag menade ;D Jag skojjade bara men visst blir man lite sugen på kexchoklad x'D
p
# 29 ahaaaaaaaa du menar CHOKLAD o.O XD
MVH
Fina ilder på fina shettisar <3 :D

#20 åfy vad sött! :)
Nya bildewr

#20 Gaash va söött föl xD jag döör, :D

putt
7: Hehe, är inte ryttaren lite lång?
Helena
#36 Oj, är inte den där ryttaren lite stor?
putt

#42. Sätt in bilder när Elin hoppar Annie? :D
Hittar ingen när elin hoppar henne högt ;)
l

Lilljonna: Varför skriver du typ "ö", "jkahd", "ggh" i alla trådar?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
hehe sorry, det är när jag inte orkar skriva "putt"
#38 jag tycker inte att #7 var så lång, men däremot #36..

Shettisar är ganska starka och dom där såg inge vidare tunga ut! Men härftiga bilder. Att shettisar värkligen kan hoppa även om det är sälsynt!
#20 va nog det sötaste jag någonsin sett
#38; Haha nej, hon ser rätt lång ut på bilden, då hon får sträcka ut sig allt vad hon kan för att fixa hoppet rätt och inte förstöra för ponnyn, allmänt såg hon lagom ut!
MVH

#39 Jo hon är lite lång, men inte för tung och hon har balansen så det går bra endå, dock rider hon mest ut nu och inte mycket hopp/dressyr träning. :)
Bara undrar, det har inte direkt med tråden att göra, men varför i hela friden sätter man pessoabett på shettis? (eller en häst för huvud taget, men shettisar har ju inte precis rykte om sig att vara heta eller att springa med huvudet mellan frambenen)
Är det för att det är på "modet" eller?
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

# 20 Vilken söt lite polle <33 KÄÄÄR<33

#21 är bilden tagen på Säby Gård ?

#49 Sällsynt? tvärt om, shettisar har ofta en utmärkt hoppteknik. Problemet är ju att det inte finns så många små duktiga ryttare som gör dom rättvisa på en hoppbana (sen är dom ju inte så snabba emellan hindren heller, men tekniken är det inget fel på) =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
dom är så duktiga, dessa små-hästar
#63 jag är mest imponerad av att DU lyckas hoppa över, jag skulle nog stupa och allt skulle sluta i brutna kroppsdelar

Fina kort allihopa, även om man reagerade på en del… Som ngn redan skrivit: Pessoa på ponny-tävling??!!?? Näe, synd, det förstörde hela helhetsintrycket när man verkligen ser att ponnyn inte trivs med bettet/handen…
Kanske det är korten som får en att se lite "fel" men vissa av ryttarna ser väldigt stora ut på ponnierna…
#60#61 WOW, det är allt jag kan få fram… WOW

#20 Gud vilken sötnos!
Wow, har inga bilder just nu. men idag var jag på tävling och det var verkligen en jätte häftig liten tjej som hoppade en shettis på 100cm och 110cm fast hon lix var kanske 6-7år! ( dock av den korta spinkiga varianten) ahhahaha jag blev jätte impad av både henne å hästen,den var snabb och klådde upp storhästarna :P det var en clear round med omhoppning. dessutom en ganska annorlunda bana med nästan enbart titthinder :P JAG BLEV SUPERIMPAD! men pappa hadde kameran i studion så jag kunde inte ta ngra bilder synd nog! men efteråt gick jag ut och berömde henne jätte mycket xD

Gud vilka härliga små ponnysar ni har allihopa :)
jättekul att se era bilder!!
*** Kärleken övervinner allt ***