Ang bonde söker fru!
I helgen gifte sig Magnus med sin tilltänkte (minns inte vad hon hette nu igen) Så det stod om dom i tidningen eftersom dom hade middag på Sundbyholms Slott där allt började. Det ligger i Eskilstuna där jag bor alltså.
Då stod det om hon som blev tvåa och hette Linn. Jag läste om henne och fick se att hon bor och jobbar ju i Stall Stenbro och är eqiterapuit där. Haha jag måste ju ha både sett och hälsat på henne när jag åkt förbi. Man hälsar ju alltid på sina lantisgrannar. Det är bara 1km härifrån där jag bor. Fast jag inte känt igen henne. Rätt lustigt tycker jag. Lite OT här på kvällskvisten.
jaså du har hejjat på dina lantisgrannar
jag har oxå flera hästgrannar men inte alla som hälsar utan anser väl att de är för fina, jaja det gör inget jag hälsar ändå varje gång ;D.
Sa dom nån gång i programmet att hon jobbade med hästar? Det hörde inte jag isf. =)
Vi ska anlita någon et härifrån trakten, kanske dte blir hon..

Jaså, är de gifta nu. Jag trodde att de skulle tv-sändas som det gjorde med Micke och Maritas förra året.
Nä, hon Linn var ju så anonym, men hon har nog gott förstånd för hon såg så lättad ut när Magnus berättade att han var kär i den andra, haha!
*** Kärleken övervinner allt ***
Jisses, här är det till att skynda fram :/
Jag tror inte det kommer hålla i längden (negativa jag) Är nog ingen smart idé att gifta sig innan den första förälskelsen gått över, det finns nog risker för att falla av det rosa molnet med ett rejält magplask, när man vaknar upp ur "kärleks-dimman" =)
#4 jag har inte riktig kommit ur den där dimman änn tror jag, slarvade bort kartan, och jag och gubben varit i hop sen 2001.. ;) Men så sant så sant, vi väntade till 2005 med att gifta oss för att va säkra på att båda faktisk kämpade gjennom en kris och inte bara for med tomma ord om sådan :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#4 jga tror som dig. Sen förstår jag inte syftet med att springa och gifta sig så jäkla snabbt….
Men det blir väl så när Tv4 ska betala kalaset ;)
*** Kärleken övervinner allt ***
#5 Ja men då hade ni ju iaf hunnitlära känna varandra ordentligt innan ni gifte er. =) Det vågar jag knappast påstå om Magnus och"vad-hon-nu-heter"

Är det något par från BSF som har hållt längre än nåt år? 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#8# Marita och tvbonden som gifte sig för 2 år sedan när programmet började är fortfarande gifta.
#3# Det ska sändas på tv i slutet av januari. 27/1 eller ngt liknande.