Måla?
Kom att tänka på att de kanske är någon här som är duktig på att måla/skissa? Läste om alla tatueringar och insåg att mitt presentkort håller på att gå ut hos tatueraren så jag måste ta o skynda lite och jag har fortfarande inte hittat "rätt" ritning. Vet precis vad jag ska ha men kan själv inte få ner det på papper. Har sökt på internet efter liknande men hittar inge… Tatueraren har inte tid att hjälpa mig att måla.
Så nån som är bra på måla o som skulle vilja hjälpa mig lite? *blink blink* Det som ska målas är en djävul men gloria och ev vingar samt en ängel med horn och svans och ev pitchfork, dom ska ha ett tecknat utseende och djävulen ska ha en riktigt djävlig blick och ängeln ska se busig ut

första jag tänkte när jag läste att tatueraren inte har tid att hjälpa dig med att rita din tatuering var "gå till en annan".
gå in på www.bmezine.com och kolla lite på deras bilder, du hittar säkert det du vill ha!
och får jag ge dig ett tips? när du väl gör din tatuering, gör inte i färg! det blir så himla fult efter några år. då är en bra skuggning tio gånger snyggare.

jag vet att m'lady c är övergrym på att rita!

Finns det någon mer sida med exempel på?

Hjälp vad mkt de fanns på den där sidan Lisette! Kollar för fullt! Tack för tipset!

Jag blir såååå sugen på att göra en till nu när ni börjar prata så mycket tatueringar =) Jag kan tyvärr inte hjälpa till med att rita nån… skissa går, men inte göra nåt färdigt.Hoppas verkligen du hittar en bra Mia!!
Lisette - Hade du bilder på dina andra tatueringar också? Nyfiken =)
Linnea - du får försöka tänka så mycket som möjligt på hur du vill ha din. Vi kanske kan skissa upp nåt på fredagkväll.
Gaah, måste ni prata om gaddningar hela tiden? Är sjukt sugen, men vet inte om plånboken vill… Hehe…

#3 Jag tipsade om en sida i "modifications" tråden ;o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

slo - men ju mer vi pratar om det, desto snabbare fixar du en eller hur? Därför ska vi prata ÄNNU mer tatueringar ;P Vad ska du ha för nåt motiv?

Huuum har kommit på en ide till…. någon som kan latin?? 

CBA - Sidan som du tipsade om va super!

Vad bra MiaMaria….där finns mycket fint :o)
Jag får ransonera mitt tittande på den sidan, suget blir för illa annars *skratt*
#0. dom brukar föredra om dom får rita själv. dom brukar tycka det man tar dit är skit och vill helst skissa själva, och då blir det oftast svinsnyggt.. be dom istället!
#8 men jag vet inte riktigt vad jag vill ha…. Har funderat på någonting med liemannen iaf, kanske på en nazgûl med westernsadel, jag vet inte :p
#12 det är alltså bättre att gå dit och få det uppskissat? Det gjorde ju allt mycket lättare :D

#5 om du kollar i modifications tråden så är där fler bilder!
#12 men om inte tatueraren vill, då blir det genast lite jobbigare. jag tycker det är riktigt dåligt av tatueraren faktiskt att neka det.

Jag lutar åt att låta en tatuerare rita upp något som jag kan ha mina gossars namn inflätat i…jag hittar inget som känns helt rätt + att den då blir helt unik :o)

#12 Dom hinner tyvärr inte måla en hel skiss åt mig, möjligtvis att dom skulle hinna göra små ändringar när jag kom in.
#14 ja jag tycker oxå det är dåligt att dom nekar men man får ju förstå att dom har mkt att göra.

en nöjd kund kommer tillbaka, en missnöjd går till en annan… så är det ju. bara saken att han säger att han inte har tid tycker jag är sjuk.

Jo det är sant, kan inte välja ställe direkt, fick det i födelsedags present… Och det är en HON ;-)
Men har som sagt en ny ide nu, ska kanske skriva ond vs god eller djävul i ängeln eller nå liknande på latin med fina bokstäver och då kan jag ha det i svart som jag vill.
Typ dom här bokstäverna
Ev blir det nå liknande dessa under men även dom i svart Hjärtan

Haha, jag lyckades med länkarna, wow! =)

#19 *skratt* vad duktiga vi är…nu ahr vi lärt oss något nytt idag he he
#18 dom där hjärtanen var riktigt snygga ju :)

gör dom iiinte i färg bara *min sista önskan* ;) men texten vet jag itne riktigt vad jag tyckte om faktiskt.
Nejnej, tattos i färg är inte fint… Svartvitt ska det vara :)

jo, det är jättefint i början, men efter några år inte lika vackert…

Min är det ju lite färg i =( Är den ful då?

Jag tycker inte att det är fult i färg men själv vill jag ha i svart enbart.
#21 ja visst va dom =)
#22 Vad va det med texten? Varför gillade du den inte? Nyfiken, som vanligt =)

#25 Det är inte FULT med färg…dom håller bara inte lika länge som svarta…färgen har en tendens att flyta ut och blekna snabbare än svart.

Aha, okej. Det är bara lite färg i min iof. Lite blått bara på fjärilens vingar. Men om färgen mattas av så är det väl dags att fräscha till den i såna fall.