Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 720 ggr
emsems
0

olika saker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

barbackasadel: stl shetland. märke: horsedream. aldrig ens provad. pris 1045:- (ord 2090:-) På bilden.

Sidepull. helt nya. bruna och svarta. pris: 199:-(ord 398:-)

läderridstövlar av märket Equi Comfort. stl 40. endast provade.ord:1790:-Nu 895:-

Victor Hugo hjälm dtl 59. Ny. ordpris 998:- Nu 698:-

Bomlös Pad. Källquist. aldrig ens provad. Nypris ca 760:- Nu 450:-

Cavallo frackar, helt nya. svart i stil 38 & 40. Marin i stl 36. ordpris 2240:- nu: 1120:-

Allt är sprillans nytt. Det finns bilder på allt. Det finns i Umeå men kan skickas mot fraktavgift.

emsems
0

sidepull

emsems
0

stövlarna

emsems
0

hjälm

emsems
0

pad

emsems
0

frackar

Hipstercia
0

Vad är det för stl på ditt svarta sidepull?

emsems
0

tror det är full på båda

E_hjo
0

Vad är det för storlek på stövlarna???

Hipstercia
0

#7 Då e jag nog ganska intresserad av o köpa det svarta, har du någon bättre bild? Hur mkt bir frakten till gävle? Glad

emsems
0

funkar trögt nu… har försökt skicka flera ggr. jg säljer åt en kompis. hon har massor av sidepulls. ring eller maila henne. helenagranholm@hotmail.com eller 070- 231 20 58

E_hjo
0

men stövlarna då? ;)

Mandysan
0

#11# Det står ju stl.40 ;)

E_hjo
0

#12 hahaha Vart då?? hihhi
*blind*

Mandysan
0

>läderridstövlar av märket Equi Comfort. stl 40. endast >provade.ord:1790:-Nu 895:-

ser du nu?;)

[slo]
0

Har du nån snyggare bild på sidepull? Är lite intresserad jag med :) Hur är kvalitén på dom?

emsems
0

ja bilden blev tyvärr dålig då det var dåligt ljus där jag fotade. dom är verkligen skitsnygga. kvaliten vet jag inte, men antar att den är helt ok. kändes riktigt bra, men jag tänkte inte på det…  borde ju vara bra i å med att ordpris är 398:-

E_hjo
0

Jahaaa! Hahaha! =)

Hipstercia
0

#10 Brukar din vän kolla mailen varje dag? Mailade henne igårkväll men inte fått nå svar än, kanske fel mailadress? Flört 

Annars får jag väl ringa!

emsems
0

hon borde ha kollat nu.. men om hon inte ringer snart så kan du ju lika gärna ringa så får du svar direkt.. hon är suuupertrevlig och det är hur lätt som helst att ringa så =)

du kan hälsa från mig =) (Emma)

Hipstercia
0

Jag lämnade förstås inte mitt nummer Flört hehe men jag får ringa henne imorgon helt enkelt..

emsems
0

gör det!

LinneaG
0

putt