god morgon 11/1
god morgon folket!
idag ska jag vara själv med loke, min gubbe ska åka och fiska. jag tänkte försöka ta tag i hemmet och fixa lite. får se hur det går med ett busigt barn.
stallet är redan fixat, hade velat rida men det går ju inte.

God morgon!
Har inte hästen idag så det blir inget stall för min del förrens i morgon.
Funderar på att hälsa på min lilla mormor då hon ringer och tjatar varje dag nu om att jag aldrig kommer längre.
Annars blir väl dagen väldigt stillsam och lugn. ;)
God fm!
Har precis ätit frukost o varit inne o shoppat lite grejer till photoshopingen..KUL!
Syrran ringde precis och dme var redan här i bygden och hon fråga om jag ville komma med på en husvisning…gissa OM jag vill..alltid kul! När man oxå ridit förbi det där huset mga ggr o undrat hur det ser ut…
Plockat lite här hemma men känns som inte orken räcker till, Joel hostig o febrig ännu, får bli hemma i morgon också från skolan.
Hästarna får väl stå o skrota i hagen som vanligt…får snart boka tid med dem så det händer ngt där ute..;-)
Solen skiner så egentligen skulle man tagit en promenad men men..
Funderar på o gå upp o röja i hallen lite bland gamla projekt..
God morgon, eller förmidag :)
Kom upp rätt sent idag, så har precis ätigt frukost och fodrat kaninerna. Vädret är väldigt fint idag, men halt ute så går inte rida.
Så får se vad jag ska hitta på. Lite övningskörning och så blir det iaf.
jag ska jobba ikväll.
så jag ska nog bara gå som alla söndagar och vänta på att det blir dags. skittrååååkigt!