God morgon 10 januari
Tänk att halva januari snart passerat, gud så skönt!
God morgon på er alla!
Idag ska jag ha en slö dag där jag inte gör många knop. Min karl är ute och åker cross (trots tio minusgrader) så jag är solo hela dagen ;)
Julen är borta men jag ska kanske byta ut några gardiner.
Hur ser er dag ut idag då?
*** Kärleken övervinner allt ***
Jag ska strax fara till stallet. Ska titta på en stallkompis häst ochb se hur han rör sig. Förhoppningsvis rör han sig mycket bättre nu så de kan börja rida honom.. Då får jag mer ridsällskap!
Sedan ska jag rida Storis.. Kanske, kanske hoppa lite i paddocken. Får se hur pigg han är. :)
I eftermiddag/kväll blir de rollspel för hela slanten.
God morgon!
Ska snart ut och göra stallet tänkte jag.. sen bär det iväg på ngn fikaförsäljning med äldste sonen.. De har en klassinsamling inför klassresan nämligen..
annars händer det inget mer…

god middag!
har städat här inne, sitter just nu o väntar på att ausabausa med bihang ska komma hit. ska upp och lägga loke nu tänkte jag.
jag känner mest för att böla då detta är min sista kväll som ledig.
försöker tappert vända mitt dygn igen, så inatt får jag nog vara uppe lääänge..
vet inte vad jag ska göra idag…

Morrn morrn, har varit och lämnat en hund och två blev hämtade igår nu är det bara katten som också ska iväg. Börjar fundera på om man kanske skulle äta lite det börjar kurra i magen, men får nog nöja med med kaffe ett tag till. Hoppas ni alla får en skön helg !

Åhh min sambo har sina ljusa stunder. Idag när han kom hem från sin crossåkning så var han alldeles lyrisk. Så säger han "Vi måste ju ta och köpa dig en ny häst, för det är ju underbart med en alldeles egen hobby"
Så till sommaren/hösten satsar jag på att skaffa mig en ny pålle :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Go´kväll hemma från Lisette o dem djupa skogarna o alla trevliga orginal som finns där…hihi! stannade han kvar längre sen??
Alltid kul o få träffa er o goa goa Loke..trots han slog mina barn med träsleven..;-P
Har nu suttit o lekt med min mobil o ställt in min gamla så den passar Joel.
Ska strax sätta oss och äta grillad kyckling, klyftisar, mozarella/tomat/rödlöks-sallad samt oliv/fetaost/rödlöks-sallad och vitlökssås…slurp! Gott.. SEN ska jag lägga in bilder från dagen i Djurröd ;-)

nej, han gick ju samtidigt som er åsa! tack o lov, det luktade ko i huset hur länge som helst sen.