Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 700 ggr
lisette
0

god morgon 9/1

godmorgon!

är hemma från jobb idag, har så sjukt ont i min mage och känns som jag ska spy när som. lite småjobbigt. så idag blir deti nte mkt gjort.

bebbe
0

Morrn, slask o blask, tråkigt att allt det fina vita försvinner.

Lisette: magsjuka eller bebis? Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

inget av det hoppas jag!

tezzie
0

God morgon!

#0 Då hoppas vi på bebis ;)

Jag har iaf inte sovit nåt alls inatt, mannen har snarkat och bebisen sparkat. Klok nog så ställde jag iaf klockan så att jag inte sover bort denna dag och vänder på dygnet.

Idag ska jag städa av lite och ev möblera om, jag ska oxå ut och elda upp lite kartonger och annat skit som ligger här…

Känns konstigt att det redan är helg igen :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Lindbygarden
0

God morgon god morgon!!

Här skiner solen och det är plusgrader med tö! I dag ska jag först ut på en promenad och sen ska vi åka till Kalmar och shoppa lite..

Ska bli så härligt!

bubbelbubbel
0

vi har fått en elmätare installerad här idag. SKÖÖÖNT!

denna helgen ska jag njuta lite extra, för på söndag är det jobb igen. känns inge kul alls.

bebbe
0

I kväll sitter jag framför TV då börjar ju Lets Dance

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

AusaBausa
0

Go em!

Nu är det helgi gen o det är sååååskönt! Hade ännu en jobbig natt inte med mig själv nu utan nu var det minsta grabben som spökade..

han har haft feber ngn dag nu o i går när jag skulle sova så kommer han ner för trappan o felix ropar uppifrån på honom..-Joel vart ska du?  Grabben går i sömnen.. han kommer stirrande ner o sätter sig i soffan..får inte ngn kontakt m honom..då knäpper jag m fingrarna o han vaknar!!! JÄTTE lessen blev han o undrade vad han gjorde i soffan..

hade också drömt mardrömmar om att han mosats av hus o träffats av lasersvärd, hrm!

tillslut somnade han i soffan hos mig..

Felix berättade då att han kommit in på hans rum o gått stirrande mot honom o sträckt fram handen mot hans hals!!! Felix hade blivit sketa rädd ju, hahaha.

Han fick sovapå madrass på vårt golv men mitt i natten hade han satt sig upp i  sängen o sagt t Johan att han måste packa..gått upp o dragit på sig johans stora brallor o skulle ut!!! Fasen nu är man ju livrädd att han ska ta sig ut mitt i natten o vi inget märker..

usch vilken natt…

sen vaknar jag kl 6 o kommer på att jag glömt kolla när jag börjar i dag, upp o kollar schemat att jag börjar 7(vilken tur jag vaknade…)!!! Vaddå stressa t jobbet…men jag hann..hihi o slutade 12 istället för som jag trodde 15..NAJS!!!

Fikat på frallor och wienerbröd,slurp!

Snart dags för mat t hästarna o sen ska inte jag göra mga knop i dag…

AusaBausa
0

Ja hoppas med på bebbis då eftersom jag skulle hälsa på på söndag ..

lisette
0

#7 har ni inte sjutillhållarelås? eller sätt upp en kedja.

nej ingen bebis här tack. förmodligen magkatarr.

AusaBausa
0

#9 ok, samma som jag hade då förmodligen..bättre nu? Tar du ngt för det?

mmm får väl bli haspar på dörrarna igen som man hade när dem var små… men bytt dörrarna nu så dem finns inte kvar..:-(

Då ses vi på söndag om inget kommer emellan..:-) känns som jag ALDRIG kommer t Djurröd..:-(

lisette
0

var o köpte omeprazol innan, men har inte tagit det än.

hör av dig när du kommer! =)

AusaBausa
0

Japp! Passar det på fm? Hur tidigt går bra?

lisette
0

typ närsom.

du glömmer inte fota väggen va? ;)

AusaBausa
0

shit nej inte glömt o fotat men glömt o skicka bilden till dig..sorry..kommer direkt;-)

AusaBausa
0

skickat dem t din hotmail-adress nu..

tezzie
0

Jag vill oxå se väggen Ausa ;)

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#16 Hihi! okej här kommer den då också till er men VARNING jag har ingen ordningsam dotter o JAG vägrar städa till henne i hennes katastrofområde;-P

SAMT att jag vet där fattas taklister men har ej bestämt om vi ska sätta furutak där eller bara måla taket vitt så lister har fått vänta..

tezzie
0

Läckert :)

Det är väl så där det ser ut i barnens rum? Känner ingen unge som städar frivilligt! Jag tycker ni ska behålla taket vitt!

AusaBausa
0

Nej det barnet finns knappt MEN minsta sonen städar frivilligt o OFTA men det är väl duktigt onormalt! Vet jag var lika dant städfreak…märk väl: var..

ja det lutar åt det…blir INTE snyggt med furu där tror jag..

lisette
0

#17 tack! vidarebefodrade bilderna till henne direkt. :D

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var tvungen att ta en bild på golvet på hennes rum…så ni verkligen ser HUR illa det är på hennes rum;-(

AusaBausa
0

#20 det var väl den tapeten hon menade??

tezzie
0

Haha, jag gillar verkligen bilden #21

AusaBausa
0

#23 förstår du nu min panik??? MEN till hennes försvar ska väl sägas att DENNA röran har hon plus 5-6 andra ungar fixat nyårsafton men hon kan själv också ;-)

Rena krigszonen..

lisette
0

hahah men så ser det ju nästan alltid ut på hennes rum! =)

jepp det var den tapeten! tycker den är riktigt läcker. affären finns tydligen i kristianstad med. kommer du ihåg när du köpte den?

AusaBausa
0

Jo fast denna röran hade hon fått hjälp med;-P

Ja hon kan aldrig hålla det rent efter att jag tagit en raid där en gång i månaden..

Tror vi köpte den för typ 2 år sen..

pippa__
0

Go kväll!

Idag har jag varit på bio för första gången på 10 år säkert, skitkul! =) Såg Wallanderfilmen, MKT bra var den!

Ska snart joina hunden i sovställning så man kommer upp i morn..