Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettefterlysningar
Läst 1058 ggr
Marrsson
0

Efterlysning, Cliff Clamber

Jag vill höra med er här inne om någon har koll på vart min gamla passhäst har tagit vägen?

Cliff Clamber

Varmblod

Född 97

E: Peace on earth

U: Jean Proborn

Tror att han gick till skåne.

Snälla vet någon var han finns? Han stog uppstallad hos Jon W Pedersentidigare.

Tack på förhand!

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Mari
0

På travsport.se står Östervall Jonna, Heby som ägare :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Marrsson
0

Ok, men är dem aktuella dem uppgifterna? Han va en sån underbar kuse :)

Kan man med att ta kontakt med någon som man bara har ett namn på? De går ju att hitta kontaktuppgifter på nätet till typ alla numera.

// Marielle

Mari
0

#2 De brukar vara rätt uppdaterade, beror på om den nya ägaren har skickat in ägarbytspapper eller inte :)

Jag kollade på Hitta.se efter Jonna men hittade inget. Men känner en tjej i Heby jag kan fråga, hon kanske känner igen hästen eller namnet på hon som står som ägare.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Marrsson
0

Jag har fått lite hjälp nu och hon, Jonna, finns på stall Hoas! Där skriver dem om Cliffen!! Han gör tydligen både piaffer och byten! Han är den goaste travhäst jag någonsin arbetat med! Jag sa de direkt att han ska ju inte springa på banan… han vill ju glänsa i ridhusen SkrattandeTack för hjälpen och kolla gärna med tjejen i Heby för han finns nog inte kvar på Julmyra nu…

Nu är de sov dax..

// Marielle

Mari
0

#4 Vad kul att du hittat honom :D Jag kollar med kompisen i morgon!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Mari
0

Kompisen hade hört talas om hästen men inget om ägaren. Så nå mer information har jag ej tyvärr att komma med

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Marrsson
0

#6 Tack ändå, Jag har mailat till stallet där han stog för att få lite mer hjälp.

// Marielle