jisses
måste bara dela med mig. idag satt jag och lyssnade på rix morgonzoo. det handlade om ngn pastor i usa som hatar sverige över allt annat, sverige och homosexuella. jag höll på att dö av skratt, sen nu när jag kom till jobb så gick jag in på hemsidan. vet inte riktigt vad man ska säga. det är lite pinsamt faktiskt…
är itne säker på om jag ska lämna ut hemsidan, pma mig om ni vill ha adressen!

Ja nu har du ju lyckats göra mig riktigt nyfiken så…bring it ! :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag vill ha hemsidan
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jag vill också se =0)
Har du sagt A får du säga B, ut med adressen nu :), kanske med en varning om att det är lite ostädat/ocensuerat amterial, men annars borde ju inte heller denna tråd vara tillåten…
/V

Jag vill också ha!!!!!! Nyfiken som sjutton.

HJÄLP!!! Tur att ett gott skratt förlänger livet!
Finns det verkligen en person som tycker så, eller är det bara en ploy?
känns som att någon ha rlite att göra. ang åke green tycker jag att han borde brännas på bål. trångsynta pastorer och predikare av alla slag måste antingen ignoreras eller dämpas.
för övrigt, visst var det dålig engelska?? eller är det jag som har dålig koll??

det finns folk som tycker så! det kommer på tv3 i 45 minuter i kväll! tyvärr så ser jag på despertata hemmafruar då, så jag missar det..
jag tror att människan har blivit riktigt hårt dumpad/sårad av en svenska/svensk tidigare. annars kan man inte hata folk så. jag fattar det inte. tycker det är otroligt komiskt.

Bottnar inte mycket i hans homofobi? Det var väl därför han ställde sig på Åke Grens sida från första början om inte minnet sviker mig helt. Kommer ihåg att han var på nyheterna för ett tag sedan när han jublade över de svenska tsunami-offerna. Störda människor finns det gott om, tragiskt när de lyckas samla ihop anhängare

jo det gör det säkert wiemona!
de sa på radion i morse att anhängarna bestod av ca 60 personer varav de flesta var hans släkt. ungefär 11 vuxna och resten barn.
hemskt när de trugar på barnen sånt här.
helt sjukt.. men det finns nog minst lika många som hatar alla länder.. många är ju kritiska till usa, alla krigsländer, alla muslimländer osv. tycker absolut inte det är något att bry sig om.. bara otroligt löjligt från deras sida… lite å göra kasnke??

Jag tror det är ett desperat försök att få ögonen att vändas från usa o på oss istället. Sverige är alltså det nya "hatobjektet". Människan i fråga som gjort denna hemsida är nog less på att många inte gillar hans hemland usa… Men att gå på ett sånt litet o helylle land som Sverige, det är f*n lägre än Glocalnet!

#14 nej det är klart det inte finns ngt att göra åt. men jag tycker det är så otroligt komiskt att ngn hatar sverige, undrar om han ens varit här. undrar vad som gjort att han hatar sverige. måste finnas en anledning. kan kanske vara som sandra skriver! allt är ju möjligt.

#16 Undrar om han ens kan peka ut Sverige på en världskarta :o)
hahahha.
och förmodligen CBA, så kan han inte det ;)

någon som såg det igår?

Nix jag tittade på desperata hemmafruar och Joey..

hihi jag med, tyckte helt synd om gabrielle… :(

Ja fy sjutton då grinade jag 

Sidan verkade inte riktigt seriös. Vem är denna pastor då? HAr svårt att tro att han överhuvudtaget är en pastor.

En hemmasnickrad sekt med många släktingar…

#22 tyvärr är det nog så för många familjer. men det löser sig nog för dem, det är trots allt amerikansk tv.. :D
#23 nej den verkade allt annat än seriös..