Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 464 ggr
bell
0

God Morgon 8/1-09

God förmiddag på er.

Sitter o väntar på att telefonen ska ringa. Så det blir inte mycket gjort just nu. hästarna på vattnade och under dagen hoppas jag på ej ridtur, beror på telesamtalet.

Första skoldagen denna terminen för barnen. Själv börjar jag någon annan dagOskyldig

Skaffa dig en härlig dag!

lisette
0

god middag! =)

imorse var det 12 minus grader, just nu snöar det i hässleholm.

tänkte gå ut en rudna med loke i eftermiddag i snön.

ha en trevlig dag

tezzie
0

Morrn morrn!

För första gången på länge så snöar det verkligen här i sundsvall idag. Jag ska åka och jobba och slutar inte förrän kl 21 så jag hoppas att ni får en trevligt dag!

*** Kärleken övervinner allt ***

bubbelbubbel
0

idag ska jag få ett paket till dörren med vinglas :)

här toksnöar det! fast det är såntdär småyr, men det har kommit en del.

pippa__
0

Snöar som in i i Djurröd!! Tänkte jag skulle ge mej ut och försöka mej på och tolka efter min lilla pojk =) Kan bli intressant… :/

AusaBausa
0

God kväll…

sitter i soffan m tjock filt runt mig..hade 12 plus inne på jobbet i dag i vissa rum..i dem andra 17!!!!!! Fy f***sen vad kallt..vid 13:30 kom dem dit m byggfläktar o hittade felet…men då gav vi upp o flyttade till nästa avd, men fy så jag fryser..känns som jag är genomfrusen in t skelettet…

Kom hem o gav hästarna vatten o hö och strödde. Äntligen plus så jag kunde knacka loss isen ur baljerna lite…

Snöat här idag också..

[MartinaPettersson]
0

Det har snöat även här och mot kvällen kom de efterlängtade plusgraderna! :D Nu är jag trött på kyla! Tog in hästarna och insåg hur tjock ponnyn har blivit! Haha, jaja, ska man ha bebis så ska man! :)