god morgon 7/1
vaknade och såg en dm snö ute, mysigt.
kom ner i köket och fann att vattnet på utsidan av huset forsade, förmodligen har det gått sönder så jag fick dra ut sladden till hydroforen. störigt!
hoppas ni får en bra dag.

Usch vad dygt det är med hus ibland. Hoppas det löser sig snart.
vaknade tidigt o har tittat på Jonas Gardells "de halvt dolda"del 1 vet inte vad jag tycker. Läskigt som tusan ibland. men del 2 blir det ikväll om jag kommer ihåg det. 
Annars blir det korvgrillning och sådana allvarliga saker idag.
-13 ute.

God morgon!
Här är vattnet avstängt mellan 9 och 15 idag. Något rör som frusit sönder.
Idag ska jag iväg och köpa spån och sedan tänkte jag nog åka och handla lite foder så jag slipper det nästa vecka.
Annars blir det väl att skritta ut en lång runda. Pållan är superpigg nu i det kalla vädret!
Här har vi idag -2 ute.

Huga…Inatt kl 02.00 när jag var uppe och kissade öppnade jag dörren och kikade ut….hårda vindar och yrsnö
kröp ner under dynan igen och låg o tänkte på att jag förmodligen fick börja med att skotta snö på morgonen för att komma in i stallet, men icke, det hade inte kommit mer snö och vinden hade mojnat så det blev bara lite skottning, nu lyser solen från klarblå himmel -1 och hästarna njuuuter.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Godmorgon!
Inatt har det vräkt ner snö, gick och la mig vid 2 ungefär och tittade ut, då hade det kommit 5cm och flingorna som dalade ner var stoooora. Så mysigt!
Vet inte vad som händer idag. Vill givetvis ut och fota i snön :P
Imorgon börjar skolan, suck…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God morgon!
Vilket ombytt väder vi verkar ha, i skåne snöar det och i norrland så töar det (happy me) :)
Ska dra iväg på stan idag och se om det finns nåt kvar efter mellandagsrean. Behöver bebiskläder och lite annat till den i magen.
Som vanligt i mitt liv så är det en hästfri dag :(
*** Kärleken övervinner allt ***

Molnen förflyttade sig antagligen lite för snabbt. För enl SMHI skulle vi fått snö från 12 i går middag till 12 på natten. Vi fick ingenting.
Nu har vi minus 10 grader ute.
oh lisette! då kan ni ha skridskobana utanför huset ? :)
vi har också snö ute, och sol. fin fint :)
Go kväll!
Körde från Nybro igår o då hade dem varnat för svår halka o snö men var torrt o fint hela vägen hem till Skåne.
Fick dock snö under natten här hemma, typ vid 2.30 var jag uppe o då hade det kommit, var uppe o traskade ngr varv då jag hade o har fortfarande fruktat ont i magen o vet inte varför..ev att det är magkatarr men ej säker..:-(
I dag kom vetten o vacc Keso…jag var på jobbet så Johan o Felix fick fixa det.Hade först inte velat komma till honom men det hade gått tillslut m lockhjälp m morsan o syrran…
Nu sitter jag i soffan o värmer mig efter att varit ute o gett pållarna mat..sååå kallt igen o jag fryser som en hund….ska jag med bli sjuk nu…både gubben o minsta grabben har feber:-(

god kväll. har nyss tagit in hästarna. var ute en sväng innan med loke i pulka och petra o hercules. mysigt var det!
vattnet har ff inte kommit igång. gubben löste det temporärt genom att sätta en slang till utkastet. vattnet stänger jag av nu när jag har duschat och ska lägga mig. hopplöst!
nu är det godnatt för mig. =)
#7 skridskobana överallt menar du?
Godkväll,
jag har varit och fotat Lindas (Thorsson) häst Lord och hans hagkompis Bella i snön idag =)
Under kvällen har jag slappat och nu tittar jag på grammisgalan!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#9, ja? :) det kan ju vara jätteroligt!
#9 så trist att vattnet ska krångla..hoppas det löser sig snart..