Göteborg horse show
Ska dit på fredagskvällen och kolla på kuren :D
Ta med mycket pengar, det är en stor fin mässa ;)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Fredagkväll blir det detta året :) Jag och mor är stamgäster, min mamma har tex varit där alla år förtuom de året när jag var nyfödd. haha..

Jag ska dit hela lördagen :) Varit där 3 år i rad nu och dessutom ska ju Fonzie komma till Scandinavium detta året ;D
Har varit där 2 år i rad (07 och 08). Ska förhoppningsvis dit i år också, mamma är busschaffis så hon brukar köra ner Hageby ridklubb dit. ^^ ta med mycket pengar, mässan är superstor och det finns massor med olika grejer. :D

när är det egentligen?
#5 19-22 februari :)
Jag funderar på om jag ska stå i monter iår igen, det var lite segt förra året för det var ingen som höll tider och aldrig några gröna kort lediga
Men överlag rätt trevligt :)

Jag ska dit, missade det förra året med va där de två åren innan dess :) Har dock inte bestämmt vilka dagar ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se
okej kul o höra :) Som sagt sak jag nog dit för första gången XD men vi får se hur det blir av :)
men jag fattar inte det med biljätterna?
Där står att det kostar (för mej) 290 om jag ska på fredan, men om jag ska boka på ticnet så måste jag väll inte betala dom 290 eller?
Vi betalar 250 kr för våra biljetter, men jag vet inte hur mycket som ingick då.
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag har hört att biljetterna är slut…?
nja, där e några kvar men inte många! jag ska nig dit på fredan tror jag för då e det dressyren :)

lördagen är slut,
fredagen finns ett fåtal
och torsdagen finns det nog många av.
#14 Är det inte olika priser beroende på vart man vill sitta också? Har inte betalat för att gå in där på flera år :P

jo så är det alldeles säkert, brukar ju vara det på konserter.

Jag har varit där flera år innan. I år ska jag dit både fre och lör:)
Hur mycket pengar du vill ha med beror ju helt på vad du behöver köpa. Tex. innan jag hade egen häst så hade jag med mig ca 500:- och det räckte, nu när jag åker (oah har egen häst) brukar jag inte ha med mindre än 1500 :)
Jag ska dit på kvällen den 21 =) Har aldrig vatt där innan men ska bli super skoj, har lyckats få med mamma och pappa också. Deras plånbok är bra att ha (a)

Jag ska kanske dit på lördagen, har inte bestämt mig än. Ska bara titta då inte shoppa nåt eftersom vi nyss köpt en ny sadel.
Jag har varit där 2000-2006, men inte dom 2 sista åren så det vore kul att åka i år =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~