Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 525 ggr
joooossan
0

OT - Tradera

Vet att endel av er iallafall är inne på tradera! Jag hittade ett par ridstövlar av en ren slump för ett tag sedan så vi gjorde ett konto.

Saken är den att aktionen går ut om ca. 1,5 timme, knappt. Kommer någon ihåg ungefär hur lång tid det tog innan man fick lösenordet skickat till mailen?

Läste mig till att innan en timme men känns endå som om det gått ett rätt bra tag nu, så, kommer ni ihåg något? Obestämd

Josefinejumpforjoy.blogg.se

bubbelbubbel
0

min karl säger att han fick sitt lösenord ganska omgående..
märkligt att du inte har fått det än i så fall, sånt brukar ju ändå gå rätt fort..

WinterPrince
0

Kontakta tradera annars.. dom brukar kunna hjälpa

joooossan
0

Jaa, tycker med det.. Men det är klart att det ska krabba bara för att man har hittat någotObestämd

#2 Det står att man kan kontakta som vardargar, tror inte de svarar på trettondagsafton, eller ? :S Får testa

linasvovvar
0

Du får lösenordet på direkten !

linasvovvar
0

Sorry läste lite snabbt innan, såg inte att du redan skaffat konto men inte fått lösenordet. Kan du inte testa att skaffa ett nytt konto på någon annans personnummer ?

Maja
0

Du kan inte ha fått ett mail men att det har hamnat i skräpposten?

joooossan
0

Jo, tränkte det och skulle låna mammas. Men av någon hon ska tydligen finnas registrerad. Något som hon inte har gjort..

Jag har hittat skräpposten, även ändrat inställningar och lagt till tradera på en speciell lista.

Snacka om att krabba..