vad är din största hästdröm?
om du bara får välja en sak som du verkligen vill uppleva/kunna när det gäller hästar, vad är det då?

jag själv kan inte komma på något faktiskt. tror jag redan upplevt det när jag fick träffa oskar igen.
Jag har drömmar :) fast jag har redan upplevt den men det var ju som barn o kvinnan som ägde hästar var min stora Idol samt att hennes Fantasi var otroligt fin o snäll (fux, halvblod). Jag vill köra en fin stor häst med en gigg det var länge sen, kör ju nu ponnys men stor häst det var flera årsen. Sen ha 2 körponnys o gå in för körningen mer o en mera fin vang vill jag oxå ha gärn äldre så det blir mera personligt :)
Jag skulle vilja ha en häst som jag kan rida piaff och passage på. Vore coolt. :)

Min riktiga dröm, den upplever jag varje dag jag går ut till mina hästar. För jag har just nu tre hästar där jag har en väldigt bra kommunikation med och det ger mig så mycket. Dom är också helt olika till typ vilket gör det ännu roligare att vara med dom.
Mitt största mål med Ametist just nu det är att komma så långt i ridingen att jag genom föra ett program med ökningar, samlingar, galoppombyten, piaff och passage, jag vet att han har kapacitet så nu gäller det bara att komma dit.
Karisma och Kiara där ligger målet på att få dom inkörda och går bra för vagn. På stona så har jag ju drömmar om avel också och utställningar.
Min dröm…
Den upplevde jag iofs dagen Wilda föddes. Men min nästa dröm är helt klart att jag tar Wilda på foder/köper henne, flyttar till Tenhult, går 3 år på deras hästhållningslinje och har Wilda som min egen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Starta SM i dressyr hade varit kul ^^, har två år kvar som junior om jag hittar någon häst. Rider just nu en ungponny så henne hinner jag ju inte ta upp till SM på två år..
Mitt mest realistiska mål eller dröm för året är att kvala in till femårschampionatet för ponnyer i antingen dressyr eller hoppning :)
En hästdröm är att åka till USA och jobba på en ranch! =D

En hästdröm för mig är att få äga sin egen hästgård där jag har mina två hästar :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Min dröm är att ha en liten gård i skogen med stooora hagar ett litet fint stall och bo där med James Bond och hans två shettispolare (ett skäcksto som jag kör par med James och ett svart sto som jag kan ta ett föl på då och då) plus en haflinger som jag kan rida på.
Eller att kunna köra fyrspann med shettisar :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

Att få Tango som min egna häst

Jag har både hästar, mark och gård. Min stora dröm är att bli frisk så att jag kan börja rida igen.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

jag skulle kunna göra allt för att få träffa geisha!de va en låne häst vi hade, hon hade en skada i knät så mamma o dom tyckte inte de va bra att ha en sån häst att rida som jämt skadade sig eller hade ont. Nu står hon i mariestad o ja vet inte vem som har henne på foder, har tappat kontakten med ägaren oxå "/ Geisha är 24 år i år o är blandning Halvblod o Fullblod. här kommer en bild på henne ----->

min största dröm just nu är väll att skaffa egen häst/foderhäst :) sen får vi se hur det går ;)
Om jag får drömma:
Då har jag inom loppet av 3-5 år köpt en egen hästgård, med ca 10-12 boxar.
Ev längre fram i tiden har jag då en Welsh secA hingst, en Welsh secB hingst, en Welsh secC hingst, och en eller två Welsh secD hingstar. Alla av högsta klass!
Har nu precis påbörjat min dröm då jag köpte ett Welsh D hingstföl.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Min allra största dröm är att ha en hästgård med stor mark, minst 50 ha. 14 boxar i det bronkitvänliga stallet, en paddock med paddex i som är minst 25*60m, ett ridhus som är 20*40 och en liten rundcorall. I en lada i anslutning till ridhuset ska vi ha en ridsportsbutik med sadelutprovningsverksamhet.
All marken ska vi ha får på ;)
Sen även köpa ett fuxsto med bläs och vita halvstrumpor i bak med Magini stam att tävla hoppning på och sedan betäcka i framtiden.
Drömma kan man ju göra :D
Men min mest realistiska dröm är att kunna börja rida igen….
Med vänliga hälsningar
Chess

Min största dröm just nu är att hitta en gård med stall, ca 4-8 hästars gärna med lösdrift och stora och bra hagar.
Drömmen är att känna att jag har tillräckligt med kunskap för att ha en egen häst och då köpa mig ett musblackt islandssto med trevlig stam och som sedan ska bli en framgångsrik tävlingshäst. :)
Jag har alltid drömt om att driva en mindre hästuppfödning =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Drömmen längre fram är en mindre hästuppfödning, shetland & halvblod :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Min dröm är att kunna hoppa upp på vilken häst som hellst och kunna ride den i korrekt form och få den att utöva diverse rörelser etc. Det hade vatt grymt häftigt!
Att få köpa loss grannens mark så jag får mer hagar och plats för ridhus!

Jag vill stå som ägare till en, gärna flera, isabellfärgade shetlandsponnyer
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~