God morgon 6/1
I natt kl 02.00 var det -16,5 men nu på morgonen var det "bara" -6,5 det känns att det är snö i luften och det har dom lovat oxå, dröjer nog inte så länge innan det börjar. Annars är allt som vanligt här förutom att vattenslangen i stallet hade frusit så den ligger nu i pannrummet för att tina, tur att jag hade fyllt upp i kannor så hästarna har fått vatten.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
god morgon!
Här är det ngt midlare idag, har ingen aning om vad som händer under dagen..
Har en ruskig huvudvärk:o(

ska det snöa idag? suck…
jag är själv med loke, sista dagen på min semester. känns ju hur ångest som helst.
inget speciellt planerat alls.
God morgon!
Jag ska först åka till stallet och rida lite.. Träna galoppfattningar tror jag allt.
Sedan ska vi iväg till Hööks och lämna tillbaka ett par ridbyxor och sedan gå in på panduro hobby och köpa garn..
Efter det blir det middag hos mor och far.

God förmiddag!
Har bakat en kaka som står i ugnen nu, en kompis och min guddotter kommer på besök. Guddotterna ska ha ögonbrynen noppade och färgade.
Vi har milt väder idag, runt nollan. Hade jag häst skulle jag definitivt ge mig ut på en långtur!
*** Kärleken övervinner allt ***
tjoho, första dagen jag inte vaknar med ont i ryggen!
idag ska jag, om johan tog med sig spelet hem, spela little big planet. det är vad som står på mitt schema :P
och handla lite kanske..

sitter här och väntar på att min son ska somna så jag kan gå ut i stallet och fixa där. fick sätta eld i vedspisen för ett tag sen, satt och frös.