Foderstatsmallar!
Finns det någonstans här på internet där man kan ladda ner foderstatsmallar som ser ok ut?
Vet att gamla Marengo hade förut. Men minns inte deras nya namn längre. Fick det av Thea här í mitt stall men kommer inte ihåg vad hon sa.

www.hippson.se har foderstatsmallar, bland annat på hopphäst, dressyrhäst, utan häst samt western tror jag…..

Ja, just det! Hippson heter dom numera. Tack!
Finns det några fler? Har använt mig av dom flera år. Gjorde egna förra vintern. Men kom på att det kanske fanns ytterligare att hämta hem.

ignen aning, men ser gärna att om det finns fler sidor med bra foderstatsmallar att dom postas här :D
Jag har för mig att det finns hos krafft oxå..:) Jag gör egna på datorn och skriver ut… Det blir riktigt snyggt faktiskt!:)

Men jag hittar inga mallar längre på Hippson längre. Gör ni?

Ska kolla hur Kraffts ser ut. TAck!

Verkar som om de tagit bort mallarna….. så trist :(

Det låter bra, Linda!

Jag har dessa mallar på min dator, med hopp och dressyrhäst. jag kan skicka dom till dej om du vill. Men då måste ja ha din mailadress.

Vore kul att se hur dina mallar ser ut Linda. Har du gjort dom själv eller?

#10"# Jag vill gärna ha dom ordinarie mallarna också så jag mejlar över min adress till dig. Tack på förhand!

Nej har inte änns börjat men tänkte göra dem med vår logga i skugg bild.
Mvh Linda

Ok Har inte skickat in analysen på höet än så vi har inte gjort foderstater än.Så jag kan vänta och se hur dina blir om det inte blir till jul förstås. *ler*
Har ni inte visning nu?
Letar oxå efter foderstatsmallar. Har inte hittat någon ännu. Vill ha så man kan ändra vart efter foderstaten ändras.

Hur går det med foderstatsmallarna? *jäkta på litet :)*

Här är en till.

en till

o en sista från mig
nu vart jag åxå taggad på att tillverka en!
ett exemplar
ett till lite enklare
ett till och sista, med min egen lilla häst på =)

Oj! Vad ni har gett oss många mallar då. Men håller mig nog till kraffts fodermall än så länge. Vi får se om Linda kan göra något bra. Vill ha mycket mer än bara 3 alternativrader för varje mål. Ger ju både olja, betfor, hö, grov, musli, korn till en häst tex.
om du vill kan jag göra en med dina valfria foder… så får du precis det du ska ha med! =) *lite å göra* haha

Wow! tack vännerna! *klappar i händerna av lycka*
Köpte en foderstatsskylt från www.hippson.se
Fick hem den i lör. Ynklig skylt! Man får bara plats för 4 fodermedel och det räcker inte, iaf för min häst som får hö, havre, betfor, lusern, mineraler, foderjäst, biotin, kiselgur, flexijoint, linfrö, ibland bakteriebalans och b-vitamin. Plats för 4 mål, det får ju min iaf.
Får "tillverka" en egen i stället.
Ingen som vill köpa en oanvänd foderskylt till sin pålle, i hård plast som går att skriva på med white boardpenna?
tyvärr.. ingen häst, ingen användning av en…
gjode en foderstat med många val… kanske räcker dom nu?

Tack ems! Den kan jag nog ha nytta av senare. Ska i dag skicka in höanalysen. Sedan är det dags att göra foderstater. he he
haha varsågod… jag slänger ihop dom på några minuter, så om du vill kan jag göra med rätt namn, rätt många fält å allt precis som du vill ha den!

Ok! Namnet byter jag själv där. Men just word är ja helkass på. Så jag hör av mig ifall det inte fungerar. Måste få analysen och räkna först för att se vad jag behöver. 
=9

Ska bli kul att se hur Lindas foderstatsmall kommer att se ut. Hoppas att den kommer snart.
Här är en jag hatr gjort som jag ska ha när jag gör i ordning foder, därför är den inte avancerad.
Har oxå en variant till min pålle med alla hans pulver.
Men jag vet ej hur jag lägger in den här? Hjälp?

#17-22 Vet att du nog inte tänkte på det men känns inte riktigt på plats att göra reklam för liknande sajt.
Vänligen/Linda
Hittade den här gamla tråden, undrar bara hur det gick med ridsport.ifokus egna fodermall? Hade gärna använt en sådan. / Johanna

oj du har hittat en gammal tråd, men det ade ju varit lite häftigt! :D
googlade på foderstatsmallar och detta kom upp ;)
ja jag tycker det också :) visa upp för stallkamraterna och värva lite nya medlemmar kanske :)
ingen som vet?
linda kanske inte jobbar kvar på sajten?
jag är ju jättenyfiken :)

det var längesedan linda slutade, jag är numera Sajtvärd. vi tog faktiskt itu med det direkt, jag hoppas vi kan publicera resultatet snart, så bevaka tråden! =)
oj oj tack :D spännande!