Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 484 ggr
bell
0

God morgon 4/1-09

God morgon.

Vi har 17 grader kallt ute så jag eldra. Idag kommer jag att : elda. Flört

Ja förutom det så blir det målning av tak, maken har tyvärr minerat golvet totalt, han vill vara förberedd till han ska hålla på och bygga om (på måndag)… Men men målas tak ska det!

Ska försöka hitta grejor så vi kan tolka efter någon häst idag, det var så länge sedan Glad

Ha en riktigt bra dag.

attika
0

Godmorgon!

har varit och fodrat hästarna, vi har -20 grader, så idag gäller det att ta på sej när vi ska rida. Vi har också tänkt att tolka när det är så härligt vinterväder, kanske något kallt. Vaknade vid 5 som vanligt imorse och satte eld i spisarna, det är ju tur att man har dom det blir så härlig värme och sen är det mysigt när det sprakar i vedspisen i köket.

Jag har gjort slag i saken och köpt en thermobar till hästarna. Är det många av er som har det till era hästar? Ha en bra dag alla och ut och rid i det härliga vintervädretGlad

Repoort
0

Jag funderar starkt på att köpa en termobar. De verkar fungera bra.

Här är det 23,3 grader kallt så idag går det år mycket hö.

[chriistina]
0

Jag har inte vågat kolla hur kallt här är. Men det är nog bara runt -5. Vilket jag iofs tycker är skit kallt ^^

Idag blir det i alla fall ridhuset med ponnyn. Det ösregna igår och var plusgrader. I gårkväll frös det och blev riktigt halt överallt. Så kan varken rida ut eller rida på ridbanan. Hoppas snön kommer nu i dagarna.

AusaBausa
0

God morgon

minus 7 enda hit ner..brrr..kallt! Hästarna har fått sin mat men ett skit m vattentunnor som fryser till is direkt…hrm!

I dag ska här städas o fixas lite…brossan m familj kommer hit o fikar i em och en liten kurs i digi scrapping ska jag få av svägerskan me´!

Ont i vaderna då jag åkte skridkso för första gången på hundra år o är så kass på det…spände mig nog en del då. Men mysigt ändå, kom tom lite snö igår men borta igen..

Ha en bra dag o hhåll er inne så ni inte förfryser er…

tezzie
0

God morgon!

Ställde klockan tidigt så att jag skulle hinna ta en prommis innan jobbet, klär på mig kliver utanför dörren…. där vänder jag snabbt. Va f*n, vi har -20 grader ute…. Nån måtta får det vara!
Nu väntar jag på att kaffet ska koka klart så att jag kan inta min frulle, sen är det jobb hela kvällen.

Är less på karl min som har åkt på fest igår och lämnat bilen borta, vem tror ni får hämta den??

Hoppas ni får en bra dag!

*** Kärleken övervinner allt ***

bubbelbubbel
0

vi har nog bara nån futtig minusgrad, men det räcker och blir över för min del. jag vill ha sommar nuu..

idag ska jag städa. japp. tråkigt men sant. :P
kanske skulle man tvätta också när man ändå är i farten…

sen ska vi laga lasagne…mm…

tezzie
0

Gud vad gott med lasagne…. Det måste jag nog göra på jobbet ikväll.

Men håller med dig om vintern… Blääää, nu vill jag ha vår!

bubbelbubbel
0

det är smaskens :D

lisette
0

god middag! varit vaken av o till nu på morgonen. loke vaknade kl sex, fick titta på svampbob o sedan somnade jag om. hans farbror och faster ropade vid nio tiden att de tog honom o åkte iväg o köpte bullar.

ska ut o mocka om en stund.

lisette
0

god kväll!

sitter här och steker lite kyckling. vi ska till zoo imorgon och jag förbereder en matsäck. ska bli så skoj, har aldrig varit på köpenhamns zoo. lite spänd på hur loke reagerar på lejonen och elefanterna. =)

tezzie
0

Zoo mitt i vintern??

lisette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaa. har du aldrig varit med om det? flodisarna tyckte nog det var varmt i deras vatten…