Bilder på lillprinsen!
Han är himla lik en häst jag red ett par månader. Söt som tusan!

fina bilder:)
Otroligt söt! :)
jätte fin , han är väl itne så gammal om jag inte minns fel?
#9 Nej han är bara 8 månader gammal.. liten bebis!
vilken sötnöt! han ser riktigt trevlig ut.
och jösses vad snö ni har!!
#11 Visst har vi? Helt otroligt, här är aldrig snö annars!
Hihi, mycket snö på mulen där! :)
Hur stor är han? :) Jättesöt!

hur stor är han dibsan? säger som bubbel, vad snö ni har!
han är mellan 1.46-1.47 idag.. lite högre bak.. 8 månader gammal och kommer väl bli dryga 1.70 som vuxen.

Åhh vilken goding =)
Är det han det är hoppstam på som du hade funderingar på att sälja??
*** Kärleken övervinner allt ***
#15 - Oh, hjälp! Vi har en shire i stallet och han är 176 i mankhöjd (tydligen liten enligt K1, men jag tycker att han är enorm!) och jag kan stå och stirra på honom i evigheter och fundera på hur man tar sig upp på honom. Undrar samma sak på din lillprins när han blir stor (eller större än vad han är kanske man säger)! ;)
#12, nej det var ju det jag tänkte :P
#16 Nej han är mer dressyrstammad även om jag tror att han också kommer kunna hoppa då mödernet även har multitalanger i stammen.
Hans ena bror fick fakiskt klass I på sin hoppning på treårs förra året:o)
#17 Hahaha min lille prins har en bror som var 1.78 vid fem års ålder ( hans far i sin tur var mindre än Foggans pappa är) sen har han en bror som är mellan 1.71-1.73 och en som var 1.67-1.68 som treåring ( hamnar nog kring 1.70 -1.70 plus som vuxen..)
Så vår kille blir nog stor! Men det är mycket långa ben och jag tror att han blir lättriden då han är mycket känslig, lättlärd och se gärna vill vara till lags.
Häromdagen när jag skulle gå in till honom så satte han mulen nästan i golvet vid mina fötter och jag fattade inte alls vad han höll på med.. Han puffade och stod så en lååång stund.. Sen upptäckte jag att det var grimman jag hade i ena handen som han försökte stoppa näsan i! Så han tar på sig grimman själv