Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 860 ggr
[Jessica90]
0

Flash?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om någon här känner till hästen Flash? Jag köpte honom nyligen från en tjej i uppsala.

Flash är född 1999, är en import. Varit i Sverige några år, och under dom åren har han tydligen haft flera olika ägare, fodervärdar och medryttare.

Flash är ca 163cm i manken, brun med svart man och svans.

youtube1
0

OK,mitt in lägg kommer att va onödigt men ne j jag käner inte till just din flash.Men jag känner till fasta ridskolans Flash www.farstaridskola.se (jag sluta där)

tezzie
0

Grattis till ditt nya hästköp, han såg snäll ut om än lite lerig ;)

Har tyvärr ingen aning om vem han är sedan tidigare, men lycka till med han. Vad har du för planer med han??

#1 Jag redigerade ditt inlägg lite… tog bort en onödig mening…

*** Kärleken övervinner allt ***

youtube1
0

#2.var för gjorde du de ho vet inte om de o att de är sant de jag skrev tycker jag.

Men de fanns en tråd när ridsport iFokus när inte såg ut så här.Då fick men skriva var man red o vad man tyckte om sin ridskola då sa de flästa att den var dålig o de inte rekomenderade den inte.8namn på tråden typ vart rider du)

lisette
0

#3 man har aldrig fått skriva som du skrev. tezzie gjorde helt rätt i att ta bort den meningen.

gejsa
0

#0# Har du sålt din andra häst?

[Jessica90]
0

# Nej han är inte såld. Det var bara konstiga personer som provred honom när han var till salu. Men han på foder oss en jätte trevlig tjej. Dom verkar trivas jätte bra tillsammans Skrattande

gejsa
0

#6# Tycker det är konstigare personer som vill ha på foder. Dom som ska köpa är ju mer noga med vad dom köper.

Men det är väl olika.