Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1197 ggr
youtube1
0

Täcke till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bästämt mig för att sälja mitt täcke.Om ni läser inlägg Täcken förstår ni varför.

Ett  oanvänt täcke endast provat st 155 Vintät täcke .

Information:Varmfodrat med polyesterfyllning och funktionsfoder.Nylonfodrat i bogen föratt minska risken för skav.

• vattentätt med andasfunktion.
  • 280g polyesterfyllning.
  • Bogveck.
  • Kryssgjord.
  • Avtggbart svansskyd med reflex.
  • Bensnören.
  • Ringaar för fastsättning av halstäcke
  • Tvätt 30
youtube1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild

youtube1
0

Jag ska lägga in fler bilder imorgon föratt jag inte har några fler.

youtube1
0

Putt

youtube1
0

Ingen

Skatvinge
0

rekomenderar att sätta ut annonser på equippa.com, blocket.se, bukefalos.com, eniro.se, hastannonser.se, hastnet.se samt sätta ut pris. =)

Jenca
0

vad vill du ha för täcket?

youtube1
0

jag vill ha 450 . har du läst inlägg täcke de stod att jag har skrivigt mit o hästens namn på täcket (de va ridläraren som gjorde de pgv kan jag inte lämna tilbaka de)Om du läser förstår du ;D

JoyBysen
0

Vill bara Tippsa om att det täcket är Bra :) Har själv ett sånt :)

Denna kommentar har tagits bort.
youtube1
0

#6.jag glömde lägga till deta.

Är du säker på att täcket passar föratt Tango är ca 160(eller mer vet inte)Han har bara (Fick jag veta) 135 i täcke.

Ps.Tango är en Polskt halvblod vet inte om de är till någon hjälp men de kanske hjälper.

Marrsson
0

Va de storlek 135 eller 155? Det blev lite otydligt tycker jag. Glad

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

youtube1
0

#11.De är 155.

De jag fick veta att min skötar häst (tango) som är ca160 eller mer i manken har bara 135 i täcke han är inte helller så tun han är kraftig o tjock.;D

tezzie
0

Vill bara tillägga att makhöjden inte har någon betydelse för täckesstorleken ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

youtube1
0

#13.Jag vet tack endå ;D Men Jag blev bara förvånad han var ju så tjock o kraftig men han är ju så sööt o gammal min lilla söötis ;)

tezzie
0

Då kan jag göra tillägg nr 2 ;)

Tjockleken och hur kraftig hästen är har inte heller någon betydelse, det är ryggens längd :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

youtube1
0

#15.Jo jag ve de med men då viste jag inte de ;)

Då (när jag inte vista de) trode jag att de va tjock leken o kraftif heten inte Mancken Men en ridlärare sa att han hade 155 Jag sa ja ha då köper jad den storleken.