Framtidslöfte, 2-årig halvblodsvalack
*2006
e: Okeanos ue: Warsteiner
Ramses är en snygg och välbyggd kille med naturlig resning och tre bra gångarter som antagligen utvecklas ännu mer under ryttare.
Han är en supersnäll kille att ha att göra med i alla lägen, är som en hund att leda. Han är tränsvan och tar snällt bettet. Han är även sadelvan och hängd på. Ramses är arbetad en del på lina och påbörjad tömkörning, inte löshoppad än men det kommer han att bli under december månad.
Ramses är en mysig häst för den som vill vara med från början, och som vill ha möjlighet att tävla inom framförallt dressyr.
Finns ca 5mil söder om Göteborg.
Pris: 55.000 eller bud.
Kontakta: Dennis Berntsson: 0301-32042 eller
Carin Carlquist: 0768006264 ccarin@hotmail.com

var står han och pris? =)

Sådär, nu har jag lagt till lite info, glömde helt det, på alla annonssidor fyller man i sånt i andra fält.
Han står i Frillesås som ligger ca 5mil söder om Göteborg.
Priset är 55.000 eller bud.
/Carin

Ååh! Han ser verkligen läcker ut! Helt i min smak
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

#3 Han är jättemysig, ska se om jag kan ta några helkroppbilder i helgen, så ska jag lägga ut dom här med en gång. Han har väldigt trevlig modell!

Hahaha jag får väl vänta då…
// Marielle

#7 Annars får du gärna komma och titta på honom live 

hahaha de vågar ja inte.. då vill jag bara ha.. hahahaha suck.. jag vill ha en ny stjärna men nja.. hemskt sugen dock.. 
// Marielle

#9 Fundera du lite på det, kan säga att Ramses väldigt gärna skulle vilja flytta hem till dig. Han vill helst dela säng med dig också 

Hahaha vi får väl se.. hahaha
// Marielle

*putt*
Gud vilken snygging!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#14 oj, vad mycket snö ni har
Dolly kommer gilla det 
Han var riktigt läcker, jag får titta lite på honom också i morgon.

#17 Han står tyvärr inte på anläggningen där Dolly ska stå, fanns ingen plats för honom (fanns endast en ponnybox, perfekt för Dolly). Så han går ett par kilometer härifrån där det finns större hagar och lekkompisar. Men han är eventuellt nere imorgon förmiddag om vi lyckas ta oss fram med transport (vägen till hans stall är hal och smal), för tänkte släppa honom i ridhuset och filma honom.

#18 få se då om jag kan få en liten blick på honom 

Härligt, han hade graften bakifrån och med ett lätt steg, det gillar jag 

Mm, och när vi skulle åka till ridhuset gick han snällt på transporten, det är så härligt!

*putt*

Så fin han är
Han kommer bli grym när han kommer i från valpigheten
Tänk att speglar kan vara så spännande! hahaha Han är verkligen grym!
// Marielle

#25 Det är första gången han är i ridhus så jag tycker att han är väldigt duktig
Men att hålla ordning på ben och titta i speglar samtidigt är inte alltid så lätt 

#26 ska han också hoppa på söndag???? Jag funderar skarpt på att fråga om min man kan köra mig så jag kan ta kryckorna och titta på hoppningen….säg till om du behöver mer hö 

#27 Han kanske får komma ner och hoppa på söndag, han kommer i alla fall vara nere för det kommer en på eftermiddagen och ska titta på honom. Ska se om jag behöver mer hö på söndag 

#28 annars kan vi ta det en dag längre fram.
Ramses påminner mycket om Dolly tycker jag och hans mamma hon var väldigt fin en perfekt övergångshäst från ponny 

SÅLD!