Älskakde dj...a kräk!
Klockan var 06:30… lillflickan trynar gott i sin säng och storebror likaså.. Klockan kommer att ringa 07:00… så 30 underbara minuter kvar!
Så hör man, rassel rassel….plingplong plingplong….rassel rassel…duns duns duns…
SUCK!!! Lilltjejen nyvaken och storebror muttrar i sitt rum….
In skuttar två små dunbollar som är så söta men ack vilken pina!:)
Någon som vill ha en kattunge?

*skratt* jag vet preeeeciiis hur det är !
Man tänker yes lillen sover fortfarande = mamma får lite sovmorgon…..men ICKE, nog sjutton är det något som stör sömnen och lillen vaknar :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag har det så varje morgon. katterna väcker först min pappa kl 5 på morgonen, sen mig, sen lillasyster.

min katt sov hela dagarna, på nätterna började hon leka. hunden fick spel och jagade henne. tror ni man var trött på morgonen?
djuren är väl för rara 

Ragge är ovanligt lugn på nätterna nu, sover hela natten och först när förste man kliver upp början han. Men får han inte sin mat när han vill ha den så blir det ett j*vla liv. Lika så om de regnar ute, då vägrar han gå ut och gör då av med sin energi på gardiner, tapeter, blommor osv… Men han är ju snart bara 1 år så han lugnar sig nog så småningom =)
Passar två kattungar just nu, dom går mig på nerverna! Förstår mig inte på folk som vill ha katter :p

Äsch, ni ska väl vara glada att de är små…det är värre när de kommer med sina 8-9 kg och pressar luften ur en mitt i natten… :D
hehehe!! Ja alltid e det nåt!

ihhi ; D
Mamma hade ett glas vatten på säng bordet, medans hon sov så kom nisse ditt … mamma vaknade med att det var blöt , för nisse stoppade ner tassen i glaset o "kastade" vatten på mamma .P HAHA , D , katter är roliga dom : P

fy vad ni gnäller… jag hade älskat att få ha en katt…
# 11-allergi?

ja gubben, men han älskar katter ändå och jag får inte ha stallkatt ens pga han inte kan låta kisarna vara
.
ajdå!! Ja det är jobbigt! Vi hade ju stallkatter som numer är huskatter… mkt spännande kan jag lova! Som tur är är de rumsrena!