Vilken färg?
Ja, jättesöt :) Lykka har bara blåa grejer, men hon skulle vara grymt snygg i mörkgrönt tror jag.. ska köpa ett hoppschabrak i mörkgrönt med guldbrodys där det står Lykka på vadera sida tänkte jag :D
Jag tycker att Foxen (Brunskimmel) passar bra i vinröd….

#5 Har du varit inne på www.ponnyprakt.se ?
Jag blir förvånad ifall dom inte har lite knallgula saker där inne;)

Har inte hittat nå fint o bra där, tyvärr! Om dom inte har fått in. Såg att mias rs har fäfärgglada benskydd mm men måste hitta en återförsäljare för henne då.
#6 Vilken tuff sida! =D

Ååh, vad fin Astra är :) Märkte idag att min häst passar väldigt bra i rött, va jätte söt i sin röda grimma. Annars är han ju mörkbrun, så dom flesta färgerna funkar ju :)
Rosa, brunt o blått e nisses färger =D
/Elin

vitt passar peppe i…annars passar han i det mesta. spec ljusa färger
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
"Min" musblack har lite blandat, men jag tycker att han passar så bra i rosa.. Haha.. Men risken är ju att det ser lite konstigt ut.. Men rosa som är så fint ju!! :P Hahahahaha.. Ville köpa en rosa vojlock till honom i somras, men han får hålla sig till sig gula och sin gråa.. ;)

Min gamle fux passar till mörktgrönt och blått tycker jag. Min islänning passar till svart. Fjordingen lila, skäcken passar till svart och mörktblått tycker jag.

Min och Mirabils tävlingsfärger kommer bli vinrött eller lila i olika nyanser (jag älskar lila).
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

På Musse kunde man ha allt, men lila va "hans" färg. Passade super i det =)

mörklila eller mörkblått passar på min kuse tycker jag

Min medryttar häst har vinrött som sin tävlingsfärg
Min Lyrik (svart) har blått som sin färg.
Blått passar bäst på min sköthäst! =)

calippo har grönt, brago blått och oskar rött.

Blått, grönt och vinrött passar på min bruna lilla ponny