Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 507 ggr
bebbe
0

God morgon 1/1 09

Morrn, dagen började lika lugnt som gårdagen slutade, ingen bakfylla och inga oroliga djur här inte, hoppas att alla ni andra mår lika bra i dag.Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

tezzie
0

God morgon!

Lika lugn morgon här också, ingen baksmälla iallafall….

Ska gå ut och ta en promenad nu innan gubben vaknar sedan blir det en härlig frukost!

*** Kärleken övervinner allt ***

bell
0

God morgon.

Gårdagen var lugn o trevlig. Och idag blir det ingen ridning då hela familjen ska ut o jaga dvs grilla korv :) Min typ av jakt.

Njut av dagen

Chestnut
0

God morgon!

Ingen baksmälla här inte, där emot redigt trött med världens huvudvärk.. Kommer vara världens zombie sen när skolan börjar igen, har bara sovit ett par timmar varje natt sen jul…:( Skulle ge nästan vad som helst för att kunna sova en hel natt.

Idag ska jag ut till stallet och pussa på hästarna :)

/Amanda

Med vänliga hälsningar
Chess

tezzie
0

#2 Vad jagar ni så här års?? Förutom korv då ;)

AusaBausa
0

God förmiddag!

Lika lugnt här för egn del..

hästarna låstes in kl23.30 igår o var inne till 01:20 sen kom dem glada ut igen..

dem höll sig relativt lugna där inne med lampor tända och radion igång…

Nu ska vi strax göra oss klara för en nyårsvandring med föhoppnigsvis de flesta från byn. Byalaget anordnar för första gången engemensam vandring m avslutning m grillad korv i hamnen..Myyysigt! Hoppas på mga deltagare..funderar på o låta Kefir gå med, långt o gå för liten tjej o vagnen är såld och hon är för stor o sitta i en tycker hon själv också…

Ha en bra första dag på år 2009!

bubbelbubbel
0

ingen baksmälla här heller, men en fruktansvärd ryggont.

idag ska jag nog inte göra så mycket, inte vad jag vet än iaf :P

lisette
0

god eftermiddag!

vi hade en lugn kväll med singstar, buzz moviequiz och apspelet. hästarna var relativt lugna, hade satt för fönsterna, ljuset var igång och musik var på.

släppte ut hästarna imorse sen sov jag till kl var 12. sköönt var det.

mina föräldrar kom och lämnade min son, nu tittar han på svampbob och jag sitter här.

pippa__
0

Go kväll här är det oxå lugnt idag trots rödvin. Lillhunden tyckte inte alltför mkt om raketerna men det gick bra…

tezzie
0

Och jag har fått feber så nu ligger jag och tycker allmänt synd om mig själv *snyft*

Lis: Är du lika allmänbildad som mig och slår alla i buzz? ;)

bubbelbubbel
0

usch då tez, det var nog det extremt hårda festandet igår ;)
hoppas du blir kry och frisk snart!

lisette
0

#9 nu har vi ju bara det med musiken, men ja.. =)

bubbelbubbel
0

var det det vi spelade lis ?

lisette
0

apa?

tezzie
0

Ni spelar väl aldrig apa???

bubbelbubbel
0
lisette
0

jo men det är ett buzz spel, man är små apor som ska göra olika saker, det är riktigt roligt!

bubbelbubbel
0

jaha. nu fattar jag :P
men det var något annat buzz vi spelade. inga apor..

lisette
0

det måste varit musikspelet då, det är de enda buzz vi har.

Maja
0

God kväll!

Somnade vid fyra, vaknade vid elva, tog bussen hem från stan vid halv två, gick och sov och vaknade nu igen. ;)

Var ute på BJ i Uppsala igår och höll på att frysa ihjäl mig när vi var ute och tittade på raketerna. :P Hihi, knäpp som jag alltid är så slår mig tanken någon gång under kvällen "Jag undrar hur många iFokusare det finns här inne. Kanske är det bara jag. Kanske inte." Är jag den enda som får sådana knäppa tankar? :P

I natt kommer mamma och pappa hem. Brunbrända och laddade med energi. Ska bli kul att se deras reaktion på frosten och kylan. ;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

tezzie
0

#10 Det känns liiite bättre nu efter två alvedon och en liter marängswiss :)

bubbelbubbel
0

ÅÅÅÅÅH! marängswiss!!!

tezzie
0

Satt och surrade med Juve på msn och fick ett infall att det skulle vara gott med marängswiss och tack gode gud så hade jag alla ingredienser hemma :)

AusaBausa
0

mmm det åt jag igår..slurp!

bubbelbubbel
0

jag vill också ha marängswiss, men har ingenting hemma till det.
tror inte jag har något hemma till något gott….=/

[chriistina]
0

Var rätt lugnt här också igår. Hästarna fick kvällshöet rätt sent så de hade något att äta på.
Kom nog i säng vid halv två igår. Vakna 11 idag men somna i soffsan en stund senare och vid två fick jag på mig kläderna och tog en runda med ponnyn i strålande sol.
Åkte sen hem vid 16.00 från gården där jag var inbjuden på nyår :)
Är trött än fast jag sovigt hela dagen ^^

Maja
0

#22 - Haha, jaaa, varför man blir sugen på det när man pratar med mig vet jag inte.. :P