Bilder till artiklar!
Det är många nya artiklar på gång just nu och vi behöver lite hjälp av er medlemmar.
Vi behöver lite bilder som vi kan få använda oss av när vi pulicerar artiklarna.
Alla bilder är av intresse, allt från hoppning, dressyr, gosiga bilder, vintriga, somriga, NH, lekar, trick, pyssel…. Ja allt som har med hästar att göra.
I denna tråd har du chansen att publicera dina bilder och låta oss få använda oss av dom i roliga, spännande artiklar 2009!
Bilder som läggs ut här blir alltså fria att använda för oss i artiklar. Självklart meddelar vi dig att vi kommer att använda din bild :)
Tack på förhand!
*** Kärleken övervinner allt ***
Jag har så otroligt många bilder att jag inte orkar publicera dem här ;) Men ni är välkomna att höra av er om ni söker bilder. Ett fåtal finns ju på min hemsida (www.annaattlid.se) men jag har ju ca 50.000 bilder i mitt arkiv, så… 
Maila fotograf@annaattlid.se eller PMa här isåfall!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Även jag har ett otroligt utbud av bilder, ett fåtal finns på www.johannasarkar.se. Där är det dock lite mer "speciella" porträtt och actionbilder, men har även "vanliga" porträtt osv. Mejla johanna.sarkar@hotmail.com eller PMa.
Johanna - Instagram

Kul med era bilder, vad snälla ni är :)
#7 Alla bilder är tillåtna och välkomna, så länge det är du som är fotografen :)

bild på Dodde -->
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Vet inte om ni har användning för en körbild här
men slänger in en ändå på mig & Fiona när vi tävlar precision
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#18 Kul med lite körbilder!!

Jag undrar vad för slags bilder vi helst ska lägga ut, artiklar handlar ju oftast om något, som text "akademisk ridning" men om man lägger ut en bild på te.x sin medryttarhäst, vilket ämne skulle den bilden passa in i då?
Jag har några bilder, men vad är det ni helst vill ha? Jag tror inte en bild på min gamla foderhäst då han står rakt upp och ner i hagen skulle vara till någon användning ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#23 Det är många artiklar på gång om många olika ämnen, de kommer att publiceras under året. Vilka ämnen tänker jag inte avslöja :)
Det är ju skoj om det händer något på bilden och då menar jag i princip vad som helst.
Skriver vi en artikel om tex dressyr så är det ju kul med en uppsutten dressyrbild, skall det handla om hästvård och foder så kan bilden i pricip se ut hur som helst så som jag skrev i tidigare inlägg så är alla bilder välkommen, men det är ju kul om det "händer något" på den :)