Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1830 ggr
tezzie
0

Bilder till artiklar!

Det är många nya artiklar på gång just nu och vi behöver lite hjälp av er medlemmar.

Vi behöver lite bilder som vi kan få använda oss av när vi pulicerar artiklarna.
Alla bilder är av intresse, allt från hoppning, dressyr, gosiga bilder, vintriga, somriga, NH, lekar, trick, pyssel…. Ja allt som har med hästar att göra.

I denna tråd har du chansen att publicera dina bilder och låta oss få använda oss av dom i roliga, spännande artiklar 2009!

Bilder som läggs ut här blir alltså fria att använda för oss i artiklar. Självklart meddelar vi dig att vi kommer att använda din bild :)

Tack på förhand!

*** Kärleken övervinner allt ***

Anna
0

Jag har så otroligt många bilder att jag inte orkar publicera dem här ;) Men ni är välkomna att höra av er om ni söker bilder. Ett fåtal finns ju på min hemsida (www.annaattlid.se) men jag har ju ca 50.000 bilder i mitt arkiv, så… Flört

Maila fotograf@annaattlid.se eller PMa här isåfall!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jenca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer Molly min Fjording :) detta är en flummig bild, när vi hade lite kul på ett gärde med en trafik pinne xD

Jenca
0

Vinter bild på Molly, fanns ingen snö här hemma så de fick bli en dag då de va Mycket frost :)

Denna kommentar har tagits bort.
Jenca
0

Molly när ja släpar en liten slana med saxen :)

Jojaton
0

Även jag har ett otroligt utbud av bilder, ett fåtal finns på www.johannasarkar.se. Där är det dock lite mer "speciella" porträtt och actionbilder, men har även "vanliga" porträtt osv. Mejla johanna.sarkar@hotmail.com eller PMa.

Johanna - Instagram

youtube1
0

Får jag sika bilder på hästar från min ridskola (som jag har tagit själv) tex muffin på ridskolan

tezzie
0

Kul med era bilder, vad snälla ni är :)

#7 Alla bilder är tillåtna och välkomna, så länge det är du som är fotografen :)

youtube1
0

Ja ,Tack Tezzie

Här kommer några

youtube1
0

bild på Tango min skötar hästa

youtube1
0

en till

youtube1
0

#14.Jag vet inte de kanske vill ha någon bild på Tigrar o nos hörningar.Om de inte vill ha dem då behöver de inte användas jag bara tog några.Ok jag kan i stälet läga till 2 häst bilder.

youtube1
0

bild

Fiona
0

bild på Dodde -->

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Vet inte om ni har användning för en körbild här Obestämd men slänger in en ändå på mig & Fiona när vi tävlar precision

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

tezzie
0

#18 Kul med lite körbilder!!

JoyBysen
0

Tjocka Kickan :)

JoyBysen
0

Teddy :)

Alexaandraa
0

Här bidrar jag med en bild :D

Sweelin
0

Jag undrar vad för slags bilder vi helst ska lägga ut, artiklar handlar ju oftast om något, som text "akademisk ridning" men om man lägger ut en bild på te.x sin medryttarhäst, vilket ämne skulle den bilden passa in i då?

Jag har några bilder, men vad är det ni helst vill ha? Jag tror inte en bild på min gamla foderhäst då han står rakt upp och ner i hagen skulle vara till någon användning ;)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

tezzie
0

#23 Det är många artiklar på gång om många olika ämnen, de kommer att publiceras under året. Vilka ämnen tänker jag inte avslöja :)

Det är ju skoj om det händer något på bilden och då menar jag i princip vad som helst.

Skriver vi en artikel om tex dressyr så är det ju kul med en uppsutten dressyrbild, skall det handla om hästvård och foder så kan bilden i pricip se ut hur som helst så som jag skrev i tidigare inlägg så är alla bilder välkommen, men det är ju kul om det "händer något" på den :)

Alexaandraa
0

På denna bilden är det nåt som händer :-)