Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 962 ggr
Gladidig
0

wow!

igår var jag ute och red, jag red mot yttersti, och hoppade lite grann, galopperade osv. klättrade lite grann, sen fortsatte jag att rida och då såg jag en väg som jag inte lagt märke till förut ( kanske för att jag brukar galoppera där och då susar allt bara förbi ^^) så jag red in på den och det var verkligen en fin väg med träd som var frostiga och snöiga så dom bara glittrade. det var som en liten smal stig man red där men sedan så blev den stor och det såg ut ungefär som en vändplan (fast större) och där var det ett hundratal renar, två tjädrar och en orre, tre älgar, harar och en räv. jag typ tappade andan, det var så fint med alla djuren och det bästa var att winnie inte var rädd alls!

så det blev en härlig ridtur^^

Molla
0

Coolt, nån sorts samlingsplats! Det var inte utfodring där då? Måste varit vackert!

Ahnna
0

Ett hundratal renar? Var bor du någonstans - kalfjället eller?! Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

lisette
0

#2 fast för en som inte vet så mkt om vilda djur kan rådjur kanske påminna om renar?

Fiona
0

#3 men råddjur sammlas aldrig i hundratal va ? Obestämd

Shit vilken häftig syn, som i en saga typ, du fick det inte på kort eller ? ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Rorosjons
0

#4 Men hon kanske såg många, då kan de verka som att de e så mycket :)

lisette
0

#4 jomen faktiskt kan de göra det. det finns ett ställe inte långt härifrån där det är hur många som helst, jag skulle faktiskt kunna säga närmre hundra. de är uppdelade i olika flockar förvisso, men det är ganska mäktigt att köra förbi o se alla vilda rådjur.

Fiona
0

#6 okej, häftigt de trodde jag inte ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ledin
0

o tänk om du hade haft en kamra i det läget :) det önskar man ofta i dessa ögonblick. Kul att se så många olika djur på en o samam gång måste vart rena turen kanske hade dom ett möte ;)

Rorosjons
0

#6 ah de e litte mäktigt att se många djur på ett och samma ställe :)

Gladidig
0

#2 det är som en utfodringsplats och jag bor faktist mer mot kusten ^^

Gladidig
0

¤4 jag fick det tyvärr inte på bild  :(

Gladidig
0

#5 men serriöst så var det runt hundra stycken, det var packat med renar över allt

tezzie
0

Hur reagerade hästen på alla djur?

*** Kärleken övervinner allt ***

Zabbio
0

Hjortar samlas ofta i mängd :P

Låter helt underbart, oavsett vilka djur det var! Jag vet hur underbart det känns när jag ser vilda djur :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Gladidig
0

#13 hon brydde sig inte alls, hon ville helst gå hälsa på dom ^^

Gladidig
0

#14 allts¨jag är helt säker på att det är renar, det finns inga tvivel

tezzie
0

Skönt med en sån stabil häst =)

Hur gammal är hon?

*** Kärleken övervinner allt ***

Gladidig
0

#17 18 år, men ibland kan hon bete sig som en unghäst. ponnyer alltså x)