Ville bara berätta att.....
i dag fyller mina två hundar 4 år. Dom föddes på Strömsholms Djursjukhus vid precis den här tiden nu när jag skriver. Ung kl 1600 med kjesarsnitt. Tiken som födde är ju redan död hon dog för snart två år sedan. Men hon gav oss dessa små underbara hundar Lisa och Ludde.
Ludde ska jag för övrigt tävla i klubbmästerskap på lördag. Jag går i lydnad klass 1. Började nybörjarkursen förra hösten. Jättekul är det.
hoppas det går bra för er på lördag ! :)
och du kan ju klappa vovvarna lite från mig :)

är det blandisar? hur funkar det med lisas löp?

Tack bubbelbubbel. Ska klappa dom snart. Ludde kommer ofta till mig när jag sitter här vid datorn och vill att jag ska sluta sitta här. Nu kommer han förresten. Klapp på honom. *ler* En slick på handen fick jag.

#2# Japp, det är blandisar. Pappan var storpudel så dom hårar inte. *ler* Vi får raka dom i stället. Jätteskönt.
Ludde kastrerades vid 1 års ålder. Märks inte! 
hihi, låter som det är utsöta vovvisar :)

Ja, det är dom. Allra helst Ludde. Han är kanonmysig. Följer mig överallt.
Där han får följa med.
bilder gejsa ! :)

Inga kommentarer än. Syns inte bilderna bubbelbubbel?
Skickar med ett dåligt foto på deras mamma Stina också. Hon kom till himlen i november för 2 år sedan.
Bilderna syns absolut! :) Jättesöta voffsar!
joo, bilderna syns ! :)
Jättefina hundar, verkligen, så himla söta när dom är så lockiga :)

va söta vovvar du har gejsa :) :P

Hi,hi tack för det! Var lite orolig för att bilderna inte syntes.
I dag tävlade Ludde och jag i Klubbmästerskap. Vi kom 4:a av 15 hundar. Inte så illa. Fast på poängen så fick vi en andraplats eg.
Vi körde i hällregn. Platsliggande i 2 min tex. Hunden ska lägga sig på mitt kommando "ligg" under gång och jag fortsätter gå. Ja, ni kanske vet vad Klass 1 är för något?
Kul var det iaf.
kul att de gick bra på tävlingen 
men det är ju jättebra gejsa ! :)

Ja, det var verkligen roligt. Nu får man ju blodad tand. *ler*
hihi, det är väl roligt det, bara att fortsätta nu då, speciellt när det gick så bra :)

Jo då, ska fortsätta. Bra att ha något annat att göra på sin fritid. Inte bara hästar. *Ler*
I morgon kväll är det träning igen på hundklubben. Vi är där då. 
haha, ja, det kan ju vara skönt med lite omväxling :)

Jo, sedan får man ju kondition på köpet. *ler*
men det ju kalas ! :)