tips skickade pm
jag måtte nog vara ngt av det dummaste som går på denna jord. ni är kanske lika dumma som mig eller inte. men här är tipset.. ;)
hittade nyss att man kan se om ett skickat pm har blivit öppnat eller ej. gå in på inkorgen, klicka på "skickade" som finns allra längst ner under alla inkomna pm. sedan ser ni öppnade eller stängda kuvert…
tada! bra va? ;)
bifogad bild visar hur det ser ut.

Hörru du… där har jag aldrig tittat. Så då är vi nog lika "smarta" =)
Jag brukar resonera som så att när man får svar på ett pm, så är det läst… :p
Har du leveransrapport på telefonen när du skickar sms också eller? ;)

självklart!

Det där har jag inte sett faktiskt (IQ fiskmås här med alltså) *ler*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
leveransrapport måste man ju ha på telefonen, skitstörande om man inte vet om det är levererat eller ej…;P
#5 då skickar man några till, och får man inget svar på dom heller så blir det att ringa upp :p
haha, det är ju onödigt ! ;)

Jag håller med bubbebubbel. Det är mycket jobbigare att skicka fler också. Men min telefon har inte leveransrapport =(

kostar ju mer dessutom att skicka en massa sms. rapporten kostar väl inget?

Nä, den kostar inget lisette
#9 du borde vara smålänning… :p

hehe jag är nog allt annat än snål slo.. men många bäckar små.. ;) jag lägger sällan pengar på mig själv. har inte köpt kläder på hur länge som helst. hästarna, hundarna och hemmet får mina pengar…
äh ! jag är då smålänning, men inte snål för det.
bara ibland, men jag vill kalla det ekonomisk. och jag är nog mer snål till mig själv, än till andra.
Jag visste om det…
#12 där ser man, hehe… Jag lägger allt för mycket pengar på mig själv, mycket kläder, öl och cigaretter blir det ;)

hehe man har olika prioriteringar ju… :D