Wilda 21/12
Var i stallet idag, tvingade min kära mor att fota Wilda lite ;)
Här kommer bilder på hur wildisen ser ut nu alltså, bäbis börjar bli stor (och grov…)! Nu har hon 5cm vinterpäls så hon är fetare och fluffigare än vanligt 
Tänk att hon var nästan helt vit i somras, men så kommer vinterpälsen och förstör allt, haha.
2½ är hon nu iallafall, eller 2 år & 5 månader & 1 dag om man ska vara exakt ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
och så lite klassiska gosbilder (ignorera mina otroligt snygga kläder, haha)
fint ljus var det också!
vad stor hon ser ut 
det får räcka för idag… =)

Hon är verkligen en riktig snygging :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Så fin häst o så fina bilder…

Vad är det för stam?=)
#9 Hon är:
u. Wind of Fields
e. Hagens Ryan RC 76
Mamman har ingen stam, pappans stam kan du hitta här.

#Okej, har börjat märka att det nog är Anna´s ponny´s föl va? Jag han aldrig se den så kul o se den nu:D
#11 Det är Annas ponnys föl ja, eller rättare sagt Windys föl. ;)
Vem är du, känner jag igen dig? =)
Jätte fina bilder! :)

#12 Skoj=)
Hmm, jag bor i målilla med mina 2 pållar. Men jag tror inte vi träffats, möjligen setts kanske om vi varit på samma plats=)
Jag o Anna är/va bekanta förut men sen vi började gymnasiet har vi inte träffats nåt. Hennes "granne" o kompis Angelica berättade att Windy skulle betäckas men sen har jag inte hört nåt mer om det=)
#14 Stämmer bra, nu bor Anna i Växjo & pluggar där. Windy betäcktes augusti 2005 och fölade 20 juli 2006 (jag var där 4 timmar senare ;)).
Windy avlivades (13 år gammal) den 15 september i höstas och nu är det bara Wilda kvar. Sorgligt med sant =(

#15 Växjö, vad ska du söka till gymnasium ? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#16 Jag bor inte i Växjö, ca 6 mil ifrån ;) jag ska söka Tenhults Naturbruk (utanför jönköping).

#15 Aha=)
Nej vad tråkigt :( Varför då? Hon fick väl nåt galet med hovbenet eller nåt innan hon betäcktes men verkar det som dom fick lite bot på om hon klarade sig så länge?
#18 tack =)
#19 Ja hon hade en defekt på hovbenet i höger fram och för 4 år sedan sa kliniken i princip "den här hästen har ni suttit på för sista gången". Men jag red henne i ytterligare 4 år, även ägaren, och hon var aldrig öm eller halt utan jätteglad och positiv. Självklart höll hon inte för t.ex hoppning på höga höjder eller ridning på stenhårt underlag, men vanlig skogsridning och lite hopp/dressyr då och då var ingen fara.
Sedan blev hon sämre och sämre förra vintern, ungefär samtidigt som Anna åkte till Costa Rica i 6 månader.
I somras fick Windy fång och återställdes aldrig efter det, så hon avlivades den 15 september, bara 13 år gammal =(

#20 Usch…Skönt o kul för Windy att hon kunde ridas några år till iaf=) Men hon blev ändå alldeles för ung:(
Hoppas Wilda blir lika fin o duktig på banorna som sin mamma:D