Nya foto
Nu har Lisette varit här och hjälpt mig få in bilder från årets hästauktion i min hemsida om det är någon som är intresserad.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Jag kan inte se mig mätt på dina hästar. Jag tycker de är så otroligt fina!!! Och söt häst uppe i vänstra hörnet på hemsidan också =)

Synd att man itne kunde förstora fotona på din sida bebbe, tycker dom är ltiet små….. :/
Men hästarna är underbara som vanligt! ^^

#4 klart du kan förstora dom, det är bara att klicka på bilden

det funkar hos mig ivf…
Jag kan varken förstora bilderna eller klicka på "fler bilder".. :( Sedan så ligger alla bilder "över" texten så att det enda jag kan läsa (auktion -06) är "I år blev deten repris på fjoråretsauktion. Alla var nöjda och belåtna, vi……. Sedan så ligger bilderna över resten av texten, men man ser någon bokstav mellan bilderna lite här och där.. ;) Hehe.. Men de små bilderna jag ser ser bra ut.. :)

hmm skumt. vilken upplösning har du?
#8 Jag kan heller varken förstora några bilder på hemsidan eller trycka på några "fler sidor"-länkar.
Blir även som så att boxen menyn sitter i blir för liten för hela menyn på flera sidor.
Kör på 1280x1024.
/V
sidan funkar som en klocka för mig :)

vad kör ni på för browser då?
Har provat både Opera och min vanliga, Firefox.
/V

konstigt, nu har jag bytt till samma som du har V. jag ser knappt vad jag skriver, men jag kan klicka på bilderna och allt ser normalt ut. måste bero på webläsaren…
*ändrar tillbaks till ordinarie upplösning så jag slipper gissa vad jag skriver*

#12 kanske det som är problemet då. kör man på ie så funkar det.
Vägrar köra med IE eftersom risken för skit på datorn ökar något ofantligt, använder desutom Mac just nu och då finns inget IE. Safari skulle jag däremot kunna prova om det fungerar bättre med…
Bättre är att folk som gör hemsidor lär sig göra dem så att de fungerar för alla skärminställningar och webläsare ;)
/V

det är ju helt och hållet upp dig till själv, man kan inte tillfredsställa alla. och tur är väl det. ;)

Väldigt fina bilder! Alla utom de jag är med på förståss! Hi Hi
#16 nja, det ligger väl i hemsidans ägare att nå ut till så många som möjligt ;)
Jag har också Mac, men surfar med Camino… Kunde se bilderna och texten finfint, men dom gick inte att klicka på och jag kunde inte klicka på "fler bilder"
Testade Safari också, samma resultat där…
Men så går det när man använder Microsoft Front Page 5 ;)

Alla ni som inte se ordentligt nu, kunde ni se hemsidan förrut?

Syns bra, jätte fina bilder!

Hjälp vad många hästar du har!!! Såg att du hade några på blocket, var det hästar som inte blev sålda på auktionen? Hur många av dina egna hästar säljer du varje år?

Ha,ha för en gångs skulle fungerar det hos mig. Jag kan klicka på bilderna och få dom stora. Tack för det lisette och bebbe. hehe

#21# Vad jag förstår så är ju inte alla hästar hennes. Det kommer ju folk dit som säljer både saker och hästar också.

Det stämmer gejsa, det är bara en liten del av hästarna som är våra egna, alla andra är inlämnade av privata ägare,

Jag får bara upp de små bilderna inget mera..

nu funkar det på skolans datorer iaf.. s.ak testa i eftermiddag när jag kommer hem igen…
Haha.. Testade med FF, Safari och Camino, men ingen av de kunde förstora bilderna.. ;) Camino lade iofs inte bilderna över texten, men bilderna var ändå små.. :P Aja, det lilla man ser ser fint ut i alla fall.. ;)

Jag kan ju se och förstora upp bilderna. Vad konstigt. En del ser ju jättefina ut och en del lite tunna faktist.

#15 Jag provade med Internet Explorer och det funkar inte heller. Så du behöver inte gå emot dina principer =)
Verkar som att det inte funkar om man har mac över huvudtaget.
nä därför har man inte mac… urk… som medieperson borde jag älska mac, men urs! länge leve PC!

#30 haha! Jag har aldrig gillat pc speciellt. De gör aldrig som jag vill.
#31 hehe, precis så är det :D Macen, ja den bara funkar :) Att dom är snygga gör det inte sämre heller :p

#32 eller hur =) Min är jättefin!!! Behöver inte oroa sig över virus heller sådär jättemycket.

#2# Bild 1 på skäcken. Vad är det för häst? En islänning eller?
#29 - Nej, macanvändare kan nog inte se bilderna.. ;)
#34 - Det är inte en islänning i alla fall.. :) Jag skulle chansa på shettis/shettiskorsning.. :)

#35# Det är det nog ja, Tycker det är svårt att se storlek på häst när man ser ett foto ensam så där. Såg fin ut faktist. Lång man och svans och fin i kroppen.