Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 783 ggr
Lorita
0

här sitter man

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och kan inte mer göra, jag längtar till stallet så jag kan dö, jag kunde halta ut och ge hästarna vatten själv igår i alla fall Glad

Vad gör man när man inte får vara i stallet, jo leker i PS Skrattande hoppas julen varit bra för er.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

bebbe
0

Men vaad har hänt med dig din stackare?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Lorita
0

Jag opererade vänderfoten i fredags och får inte stödja riktig, då läkarna både sågat och borrat. Sen är nästa fot är färdig så kommer jag kunna köpa vanliga skor och inte där Kalle Anka handlar sina Flört troligen få mindre ont också Skrattande

Zabbio
0

Hoppas det slutar gott!

Kan ine heller rida, min häst är 10 mil bort.. och jag som så gärna vill prova sadelväskorna jag fick! Sa jobba inatt också, ch jobbade igår hela dagen.. >_>

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

gejsa
0

Usch då, inte roligt. Krya på dig.

Ledin
0

ajjj det där låter som du har ont :S Hoppas du läker bra så foten blir frisk snabbt fin bild ^^

[MartinaPettersson]
0

Åh jäklar, hur gjorde du den där? XD

Lorita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla.

#6 jag har två lager ett svart grundlager och sen på lager två "målar" jag grovt upp hur jag vill att hästen ska se ut med stora färg fält, mörkt där skuggan är ljust där ljuset faller. Efter det så smetar jag tills jag känner att jag inte kommer längre.