Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 634 ggr
gejsa
0

Bonde söker fru programmet!

Har precis tittat på programmet bonde söker fru. Det är ju för dråpligt va? Vad rolig killen från Öland är. Trodde nästan att han skulle fått mest brev. Då var det den unga killen i stället. Är det måntro någon här som har skrivit brev? Det var ju tjejer i 20-års åldern som hade svarat honom. hehe

Han från Stora Sundby hade ju redan träffat en tjej. Hon ringde honom direkt i stället för att skriva brev. Riktigt het på gröten var hon tydligen. Stora Sundby ligger bara en mil härifrån. Hade varit kul att följa honom. Men nu blev det en annan i stället. Och han från Öland fick för få brev för att dom ska följa upp honom. Det var synd för han verkade så charmig och vilket skratt och röst han har. Har ni sett programmet i kväll. Det började kl 20?

Maja
0

Nej, tyvärr, jag kollar alltid på Roomservice kl. 20.00 på onsdagarna.. :) Men det verkade ganska kul på reklamen som visades innan.. :P

Lorita
0

Han från Öland hade jag nog inte klarat en fika med ens …… nu är jag så nöjd med min målare som kört häst i skogen, honom byter jag aldrigFlört

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

gejsa
0

Vad då tror du verkligen att han är så där annars också. Han var ju så nervös. Undrar hur man är själv om man är med i tv. Får väl inte fram ett enda ord kan jag tänka mig.*ler* Jag tyckte han var jättecharmig ja.

SarahPeace
0

Jag såg det :D , Tycker det är skit kul ^^ , ska bli såroligt att se hur det går för dom sen:]

schysst att en fick typ 16-17 brev och en fick 242 brev ( tro ja att det var) hiihhih

Själv klart så tittar man på LOST NU:D:D:D i morgon är det Ghost whisper :D:D på fredag är det barbacka äventyr :)

gejsa
0

Ja, han som fick så där många brev var ju han som yngst. Han var väl bara 28 år typ.

Men absolut inga barn fick tjejerna ha. Dom åkte bort direkt.

SarahPeace
0

Jaaa så var det ;D 

Ja hahaha, inga barn fick de vara redan, här skulle det göras egna ^__^

gejsa
0

Ja, det kan ju ibland iofs vara riktigt. Men vad då, man kan väl vara trevlig fast man har egna barn. Eller?

bebbe
0

Gillade Perra skarpt

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Fasiken jag och namn vet du. Vem var Perra var bodde han?

[slo]
0

gejsa, han kanske är som mig… Går med på tillverkning men inte mer ;)

gejsa
0

Ja, tyvärr är ju många killar så egocentriska. Men det krävs två för en tango också. *ler*

LinneaG
0

Jupp, det kollade jag på! Verkade rätt kul!

LOST var ju också ett måste igår!

lisette
0

jag kan itne för allt i hela världen förstå varför man går med på att vara med i ett sådant tvprogram.

bebbe
0

Perra var han som hade 2 döttrar och sa att kärleken är som att få ett elstängsel i arslet

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[slo]
0

gejsa, det handlar ju bara om att hitta någon med samma intressen ;)

#14 hahaha :p

gejsa
0

#13# Tja, har man inte tid att gå ut och försöka träffa någon så…

Sedan kan man ju bli tv-kändis. Det är inte illa det. *Ler*

gejsa
0

#14# Ja, just det han var det. Lite rolig jämförelse.

gejsa
0

#15# Ja, leta på du! Flört

lisette
0

#16 att förnedra sig så? njae jag hade nog varit ensam…

m'Lady C
0

Ett tag funderade ajg skarpt på att anmäla mig dit ^^ eller hur det nu fungerar?

Ha en tacksam karl så fort det står mat på bordet, som ahr vett nog att arbeta och rå om hem o gård. smo helt o fast förstår mitt itnresse för hästar och så småningom flyttar ut sian traktorer ur stora "förrådet" så jag kan ha ridhus där ^^

Men men, så är det. Jag ahr en söt liten taxichaufför på gång som troligtvis kan hålla ordning på både mig, djur och mitt humör ^^

bubbelbubbel
0

fasiken, missade jag det nu ändå. suck, jag som skulle kollat.
jag känner att efter mina 8a månader eftermiddagsjobb, så har jag tappat allt som kallas tvtablå, jag vet när nattprogrammen går :)

wewwa
0

Ånej, jag missade oxå "bonde söker fru".

Ngn som vet om det kommer ngt annat bra på tv idag?

lisette
0

#20 haha jag kan se dig som bondmora…

Wanilj
0

he he he…. undrar hur många snygga brudar som söker en bonde IRL.. kan det månne vara tv som lockar!?! Den lille rödingen som ratade tjejer med barn valde bara ut snyggingar…. undrar om han fått de tjejerna på krogen??? INTE en chans!!!

Glad att min gubbe inte resonerade likadant när vi träffades!!! Jag hade ju Jonathan då och nu väntar vi vårt andra gemensamma barn… Så tre barn blir det ju…

Snygg som f..n e han me!!! Vilken tur man har ibland!!!

[slo]
0

#20 ja hur blir det med den där förlovningen… :p

m'Lady C
0

Med dig eller min taxichaffis? ^^

Han o jag är itne ens ihopa ännu, vi skippar den biten med sånt trmas o KK, utan blir sambos direkt istället ^^ Fast det som sagt, inte förrän i dec/januari, o i jan ska jag börja plugga til lsjuksköterska.

[slo]
0

#26 hehe :p Jadu, det låter lagom slappt om inte annat :)

gejsa
0

#24# Hej Wanijl! Länge sedan du var här igen. Kul att du tittar in ibland då och då. *ler*

Tänkte också på honom den yngre. Han tar ju självklart dom snyggaste som han aldrig annars får en chans på in real life liksom.

Tyckte det var synd att han på Öland bara fick 16 brev. Han var så speciell tycker jag. Gullig på något sätt. visst att han var nervös som sjutton men vem skulle inte vara det på tv?

Wanilj
0

#28 nämen hallå!!! jätte kul att vara tebax, nu har vi ääääntligen fått vår uppkoppling att fungera och flyttat in i nya huset!

Ja du tänker på "heeej det e Börje!" …det är väl han som är ifrån öland?

Jag har ju själv varit ensamstående mamma så jag kan tyvärr inte låta bli att triggas igång av grabbar med den inställningen…*tyvärr*

Men samtidigt har man ju alltid rätt att tycka som man vill och det är ju bättre att han är ärlig på en gång…inte morgonen efter*he he he*

Jag tycker att den långe gråhårige killen verkar skön! Samt den tjejen som är med på trailern är läskigt lik en barndomskamrat till mig…

gejsa
0

#29# Ja, Börje hette han nog ja. Han var gullig på något sätt.

Visst att det kan vara jobbigt att ta över andras barn. Men ändå. Så hårdnackad kan man inte vara. Hans livskamrat kan ju ha varit hon med barnen. Vem vet!

Ok, då kommer du väl att vara här lite oftare nu då eftersom ni är uppkopplade igen. *ler*