Bonde söker fru
Tittar ni på Bonde söker fru?
Själv sitter jag bänkad varje onsdagkväll.
Tänk å få bo på en gård som Peter har!
Nu är det en hel vecka till nästa avsnitt. 
nej jag kollar inte på d
Bonde söker fru är fantastiskt!
Jag är nästan kär i Peter (varför är han gay?) och imponeras starkt av Hanna. Otroligt duktig tjej med ett fantastiskt starkt driv, att orka sköta en hel gård när man är så ung..
Längtar redan tills nästa onsdag, då sitter jag bänkad jag med. Fast min sambo tycker jag är extremt fånig. :)

Jag vill nästan vara bög när jag tittar på Peter och Bonde söker fru ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag håller med er om Peter.Man kan inte tro att han är gay när man tittar på han. Han vet inte vad han går miste om 
Hur tror ni att bönderna väljer?
Jag gissar:
Per - Åsa
Hanna - johan
Peter - Ville
Magnus - Emma
#3 hihi… Tänkte precis samma sak
Tror jag ska göra könsbyte och bli bög. Killar gillar jag ju redan, så det är ju bara en sak som fattas… manliga genitalier (finare ord, för Ni-Vet-Vad)

Peter - Wille
Per - Åsa
Magnus - Christel
hanna - Johan
#4 Tror nog han fick sin beskärda del av kvinnor när han arbetade som vaktchef
Men jag håller med om att han är superfin!
Men känns bisexuell…
Jag gillar verkligen den blonde killen..hmm.. vad heter han? Inte Wille utan han som belv bränd? Vilka underbart snälla ögon och så söt!! Samt inte den där "svanhalsen" som jag inte alls kan förstå hur de kan tända på? *brrr*
Peter är svårt då jag inte alls får ngt hum om vilken typ av man han gillar men jag tror att den vältränade kille ligger bra till såvida han inte attraheras av väldigt "feminina" män.. vilket han måste göra då han valt tre:o)
Vacker par!
Per- Åsa tror jag med, min favorit:o)
Magnus- Emma
Hanna- Johan eller Christoffer
Tycker att Hanna verkar supermysig!

Jag tror verkligen stenhårt på den där Åsa.
Hon har hästar och kommer från Sundsvall, men flyttade söderut för en månad sedan då min Folly ärvde hennes boxplats :-)
Magnus, tycker jag verkar lite knepig… Seg liksom… Vet inte riktigt vad jag tycker om honom, han är definitivt ingen kille jag skulle välja.
Däremot Peter, DÄR har vi en kille i min smak… Eller… Ja… Äh, ni förstår vad jag menar :o)

#9 Håller med om Magnus, jag tycker han är en fruktansvärt jobbig och självgod mansgris!
Håller egentligen med om peter oxå, men han tycker nog inte detsamma om oss tyvärr, haha!
många inlägg på en gång tezzie ;)

#26 Jag kan bara se ett 
Nä men om någon undrar varför det saknas 15 inlägg så är det Tezzie som gjorde några dubletter, haha!
hihihi..vart du alldelels till dig tezzie? *fniss*
Men typ 8 av 10 tjejer skulle nog gärna legat och plaskat i den poolen med poolinnehavaren som sällskap
#25 vi åker dit och omvandlar honom
Magnus verkar vara lite: Kvinnor är det svaga könet, dom kanske kan laga mat och föda barn, men mer är det inte…
Och när han blir så där "djup" kan jag bara kräkas…
Men tjejerna som är där verkar ju såååå kära, så jag vet inte, kanske man får fel uppfattning av honom på TV
#28 åh JA, prata inte om poolen, med ägaren i…endast iklädd badbrallor, eller kanske inte

Vi skippar speedo-brallorna va?? Ett par shorts duger bra för mig ;)
Men vem är svanhalsen mrs-dibs?

Sluta snacka om Peter
Han ska ja ju omvandla
Haha! Fast kanske kan behöva lite hjälp

Jag tror tyvärr inte att jag är nån vidare hjälp som mer och mer liknar en flodhäst för varje vecka som går, haha!
Men jag följer gärna med och simmar lite i poolen och kikar på hästarna ;)
#0 Sorry Anna för att vi är så seriös som vanligt, men vi håller oss till ämnet 
Svanhals är när män och kvinnor håller på och vippar huvudet åt sidan med en liten fin mjuk rörelse..*brrr*
för mig konstlat, tillgjort och osexigt
#34 håller helt med… Man blir bara förvirrad när man tittar på sådana människor.
Tezzie, jag har det… Du kan följa med till poolen och agera flyt-madrass. Tihi… Du kan ligga som en kork på ytan bara, medans jag och Peter sitter på dig och flyter runt, med en varsin drink, med din mage som drink-bord…
Malin, du kan också få vara med. Finns det hjärterum finns det stjärterum och som sagt, Tezzie borde vara ganska stor vid det här laget, så vi får plats allihopa
Någon som såg avsnittet där de red islandshästar? Det var från mitt stall (;
Jag kollar oxå på det varje onsdag:D
#36 Jag såg det avsnittet:) det såg ut att vara ett jätte fint och bra stall..!
kollat på det 2 gg bara men tycker att det e rätt kul att det e ung tjejmed som letar kille sen denna gay med. Jag kan som sakt var inte deras namn än iaf. Men helt klart ska jag börja se på det :) ps peter har det bästa huset har vi konstaterat här hemma iaf :) hehehe!

#35 Det låter som en kanonbra idé, när drar vi??

Tittar också på det när jag har tid.
Och Peter är väl ännu ett svar på varför man förblir singel. Alla verkligt BRA killar är ju gay. Suck.
Magnus tror tydligen att han är guds gåva till kvinnan. Fy f*n.
Per hoppas jag väljer Åsa, dom andra verkar enbart desperata. Jag kan ju förstås göra en smygkoll för han bor ju i grannbyn. fniss.
Hanna kan man inte beundra nog. Vilken tjej! Önskar henne allt gott här i livet, samt att hon aldrig skall behöva ångra valet hon gör.
Marsvin 4-ever
.
#39 VA?!? har du inte packat ännu?
#40 håller helt med dig… Undrar varför det är så? Att vi kvinnor tycker så mkt om homosexuella män?
Något är väldigt fel i skapelsen då ;)
En Gay-kille är ju allt man vill ha, kärleksfull, känslig, omtänksam, för att inte tala om oftast sjukt attraktiva… *suck*

#36# Vad menar du med "mitt stall"? Bor du där eller? Vad jag såg så var det Brittens stall.

#35 Kanon! Packat klart eller? Ja sätter mig i bilen nu å börjar köra

Ja den där Magnus är ju bara pinsam. Han jämför tjejerna med boskapsdjur.
Det är klart roligast att följa bögarna. Jag kan nästan tänka mej att Peter inte väljer nån också. Han är nog extremt kräsen gissar jag. Annars tror jag att han väljer Wille.
Lite kul att Åsa kommer från Sundsvall, jag hörde talas om att Peter som är hos Peter också kommer från Sundsvall.
Var ligger Peters gård nånstans? Det vore ju en dröm att få bo så där fint.
#40 Luska gärna om Per valde Åsa. Vore skoj å veta 
Hihi, han gay-snubben bor ju bara någon mil hemifrån mitt hem i Uppsala. :P

Fasiken vad rik han måste vara förresten. Stor hästbuss med karaoke i bl a. Huset ser ju relativt nybyggt ut och är jättestort. Han verkar ju inte jobba heller utan är hemma med alla hästar. Hur sjutton gör han?

Jag drar nu jag med, får köpa en bikini (pressenning) längs vägen, haha!
#47 Funderade vi med på igår :)

Ja han måste ju ha pengar som gräs.
Bor han i Uppsala trakten alltså?
Jag tror nog att han kommer att vakna en dag å inse att det är mej han vill ha 
Hoppas att han har en box över till Lotten bara, annars flyttar jag inte.

Anna: Blir man tillsammans med dig så får man mig på köpet ;)
Och det passar mig bra om du tar den intima delen med han så tar jag nån häst + en solsäng vid poolen ;)
#49 - Gottröra, där flygplanet störtade för 10-15 år sedan. :)

Haha Ex-flickvän varnar för Magnus. http://www.expressen.se/noje/1.1367451/ex-flickvannen-varnar-for-tv-bonden
#42 Hihi, skrev lite fel.. Menade att jag rider där ^^ My bad, sorry :P

#53# Ok! Då förstår jag. Och jag har haft en häst från Britten för över 10 år sedan. Hennes första islänning var det visst. :)
Tittar inte…
men kollade in Peter o han var go`!!!

Tezzie: haha är du säker på att du inte skulle rumla runt med han i hö då jag är ute å rider då?

#56 Haha, det kan vi överlåta till Exitingsvillemo ;)
#57 nej men brudar, vad tror ni om mig igentligen
Måste väl införskaffa en sån där "strap on" om man ska få honom intresserad i halmen…
Usch nu rodnar jag också, kom det ordet verkligen ur min mun

#58 Hahahahhahahaha! Rullar av skratt* Det kanske är det som krävs? Haha! På tal om annat.. Har bettet kommit fram?:O
Jag kikar på det :)
Måste tillägga att min kille har gick en hovslagarutbildning på gymnasiet och hans handledare skodde hos Peter, så min kille har varit hos Peter. En kul grej bara ^^
#59 japp, bettet är framme, har inte provat det ännu, men det ser aningen stort ut, får väl sälja det vidare om det inte passar :o)
#60 din kille, säger du…Hm… Jag skulle aldrig våga skicka min kille till Peter, tänk på all halm som finns ;o)
Haha! ^^ Tur att han inte går i skolan längre.

#61 Det var ju tur det:) Ja det är ju ett 11,5 som sagt:) Men får hoppas det passar iaf:D

Jag sitter fastklistrad varje onsdag 
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Klart man tittar!
Men det är faktiskt så här tjejer…
Peter kommer att välja mig tillslut! Det ni! ^^
Det spelar ingen roll va ni tycker eller tänker, så kommer det att bli.
Punkt slut! :D
*smask*

#65 det gör inget för vi ligger redan i poolen då ;)
#66 eller hur… Hihi
#65 Jag och Tezzie är redan där, laptopen flyter omkring på Tezzies mage nu i skrivande stund… Oj, där simmade visst en pingvin förbi
.
Nä, kom nu Tezzie och Peter så går vi in och myser framför öppna brasan… Kanske sjunger kareoke, värsta tjejfesten liksom
Eller Tezzie, gå i förväg du, jag och Peter måste kolla kvaliteten på halmet först…

Ah kom in med er nu för ja har ju fixat värsta käket

#70 Ja men visst ja!! Hörde du nu då?

#71 Kommer nu ;)
Men har nån sett till kallblodsLotten?? Jag tror hon drog med Peters nya kille 

Haha ja jag har skjutsat han till tåget. Han har inget där å göra längre 

Guud vilken underbar kväll vi hade igår!! Eller vad säger ni brudar?
Kör på ikväll igen då? Har du tagit plats i poolen än då Tezzie?;)

Ja, det var vansinnigt kul, tack för god mat =)
Grattis Maliiin till karaoke-vinsten :)
Jag, ligger i poolen och väntar på er andra…. Vart är ni??
Att ni ens behöver fundera på varför alla dom bästa kapen blir gay förstår jag inte alls… ;)
Peter har samma stallinredning som stället jag hyr in mig på förövrigt. Kollar när jag har tid, finns ett par snyggingar med ju :)
Anledningen till att de blir de bästa kapen är ju för att de är just gay:o)
Gräset är alltid grönare på andra sidan!
nästan iaf… jag fick ju själv mitt kap
Vet många hetrokap… ngn som vill ha tips?
Im back, tuff kväll igår…
Tack Maliiin för underbar mat… Och ni andra för underbart sällskap :o)
Blir det mötesplats-poolen ikväll igen, det är ju konstigt att alla verkar ha så dåligt väder, för här är det ju 25-30 grader och strålande sol… Ahhh…
Men seriöst brudar, den där strap-on grejjen var ingen hit. Allt kändes liksom… Hm… Bakvänt…
Ngn annan får ta över den delen.
Jag är nöjd med ytterligare en kväll med god mat och ett gott vin. Finns alkoholfritt till dig Tezzie

Å herre gud vilken ledsen kille jag har skjutsat till tåget. Han vägrade lämna Peter, han säger sej vara helt säker på att Peter vill ha han istället för oss.
Vilket jag vägrar tro på.
Det tar mig ca 30 min att åka till Gottröra! Och min gamla kompis jobbar hos honom! Det var henne man fick se i "presentationen" av bönderna! :)
Och han brukar vara här å handla på Ica då och då! så kom till Norrtälje och vänta utanför Ica Flygfyren om ni vill "råka" träffa på honom, Peter altså! haha!
Magnus säger jag bara: JAG DÖÖÖR! Ego äckel…. Blää! "Hon är ju ingen playboy modell, men ganska söt ändå" HALLÅ? Hur snygg är han då på en skala? hahahahaha!
#80 eller hur!!!! den komentaren hörde jag med, tänkte nästan byta kanal.
nä tacka vet jag peter, han tar hand om de sina

#80 Visst vi drar upp till Gottröra hela gänget och ställer oss utanför ICA och bara råkar träffa honom. HA HA
Kan ni se synen. fniss.
Tror han byter affär efter den sammandrabbningen. 
Marsvin 4-ever
.
#80 - Jag har hängt i Norrtälje en hel del utan att se honom. :(
Och mina föräldrar (mitt gamla hem) ligger 10 minuter i från Gottröra. ;) Så där leder jag! ;)
#82 Tsss! haha! Bästa vore ju om alla dök upp på gården! :P
#83 Jag har aldrig heller sett honom, men så är jag ju "människo blind".. det kan stå en super kändis 3 m ifrån mig och jag ser inte.. Som min mamma…
Men min kompis har stått bakom honom i kön 2 ggr! 2 onsdagar innan bonde söker fru! haha! Innan hon kommer hem till mig och har den traditionsenliga "Chipskvällen" framför BSF och Greys! ;)

Hallå!! Vad hände igår på gården? Ja somnade visst
För mkt av det goda?? Haha!
#78 Ah fasen ja tar inte på mig din strap-on
Haha
Flygfyren??? Jag brukar träffa honom på ICA Rimbo jag ;) Behöver inte kolla bonde söker fru eftersom jag ser Peter rätt ofta i verkliga livet *slurp* håller med er andra om att det är synd att killen är gay. Inte nog med att han ser bra ut, han är förbaskat trevlig! 

#86 Som sagt var, SUCK. 
Marsvin 4-ever
.

#80 Skrattade lite när jag kollade efter jobb idag och såg att ICA Flygfyren söker personal, kanske är något för alla som är ute efter att omvända Peter? 
#86 FUSK!! Tyvärr får du inte vara med i diskussionen mer, vi gillar inte dig längre…
#89 glömde visst tillägga att Peter faktiskt inte alls är min typ (trots hans fördelaktiga yttre och trevliga sätt) och dessutom har jag en kille sedan 7 år ;) hahahah :p
#80 eller så kanske ni skulle jobba på mitt jobb ;)
#90 Du får väl hälsa honom från de trånande flickorna på ridsport *Asg*

Tänk vad man kan slinka in på när man har för lite att göra under lunchen
Peters dagbok ha ha jag måste nog se programmet ikväll så jag vet vad ni pratar om
.
I kväll är det iaf dags igen. Så tjejer jag hoppas vi träffas här inne efter programmet för att gå igenom dagens program
.
Tezzie, var är du? Du har ju inte varit med och simmat i poolen på flera dgr nu?

Ja gud ja kommer sitta klistrad helt klart

Nu är jag äntligen här….
Jag var tyvärr tvungen att dra iväg en sväng men är nu tillbaka ;)
Ikväll är det dags att sitta klistrad igen :-)
Kan någon svara på en sak som jag och KallblodsLotten pratade om härom kvällen… Varför blundar Hanna när hon pratar??

#96 Haha ja de har ja oxå funderat på varför hon blundar
Men inte en aning:D Hon e väl sån bara:)

Jag skulle bli galen av att sitta och prata med nån som blundar… Men det är väl troligtvis någon form av tics så hon rår väl inte för det =)

Jaaa äntligen är det Onsdag! Det ska bli spännande å se vilka som får åka hem hos bönderna ikväll.
Det är ju som sagt roligast å följa Peters gäng.
Ja en del blundar mer än vad dom tittar när dom pratar. Tror säkert inte att dom är medveten om det själv. Jag har 2 jobbar kompisar som gör samma sak. Undra om man törs påpeka det nån gång. 
Vi ses här inne ikväll.
Jag vill bli bööög! =P

#100 Jag vill bara bli rik så jag kan köpa loss gården och ta med min alldeles egna gubbe dit ;)

#101 Jag, Crille, Lotten å Alice då? 

#102 Självklart får ni följa med.
Crille ska vara poolskötare, du hästskötare och Alice ska mocka. Min älskling ska köra de stora maskinerna 
hallå där! Vart passar jag och familjen in då? med 5 hästar…

Vi behöver nån som vill dressyr-träna ;) Glöm inte karl och barn bara, haha!

# 103 Det låter som en bra ide´ 

Undra vad som händer hos Per nästa gång. Verkar som en av tjejerna ger upp å drar därifrån eller nåt.
självfallet löser jag dressyren :o) Barn? ABSOLUT Karl? Ok då

Är det bara jag som inte kan begripa hur Peter kunde tycka att snubben han skicka hem var supersexig???
Jag kunde inte se något sexigt hos honom.
Tror att Hanna är en oerhört blyg tjej. Starkt av henne att klara av detta med kamerorna samt vetskapen att miljontals tittare tar del av hennes innersta känslor.
Marsvin 4-ever
.
Han verkar tycka väldigt små ocg finlemmade boys e sexigt:o)
#113 haha, jag sa samma sak till min sambo när vi tittade. HUR kan han tycka att HAN är 6-ig?
Blondie börjar gå mig på nerverna lite, aningen för…hm, gråtmild.

Peters val kanske beror på om han är "kastare" eller "fångare"
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#166 bebbe kommer in och generar oss alla 

hahahah som vanligt!

En kompis till mig hade en klockren kommentar om Magnus…
Han ser ut som Ben Afflek och låter som Lars-Åke Wilhelmsson

#111 Ja något verkade vara på gång där. Tycker att hon som satt med honom i soffan "jag är hopplös på att lägga namnen på minnet" men hon ger mig lite dåliga vibbar, hon verkar lite kymig.
#116 Men bebbe då! 
Marsvin 4-ever
.
#116 Hahahaha…
#119 Hihi, ja, det kanske är så. Eller…Nä Ben Afflek ser bättre ut, men en viss likhet finns det
#116 Jag dööör va roligt!! Förlåt men vilket kul uttryck!
#91 Jag ska nog faktiskt säga det till honom när jag ser han nästa gång ;) Rätt roligt ha ha!
Jag jobbar inte på ICA om det var någon som trodde det förresten haha men jag brukar shoppa mat där ;)

#123 Han kan ju alltid bli medlem och bli vår maskot om han vill ;)

Yes, ikväll är det dax igen. Ni ska väl titta på Bonde ikväll?

Självklart

Of course ;)
Absolut. Nu är det reklam och jag tycker det är synd och skam att det bara är katterna på Peters gård som gillar möss…

#128 Hahahahaha! ;P

#128 Haha ja jag håller med dej.

Exiting… Jag är något trött och trögtänkt för jag fattade inte förrän nu ;)
Du är sjuk ;)
#131 nej då. Inte sjuk, pilsk kanske… Men inte sjuk

#128# Haha den var bra!
Såg ni att det hettade till lite hos Peter i kväll?! :)
#133 oja!!!! Pluttinuttit blev det.

Ja jag har hela tiden trott att Peter kommer att välja Ville. Men jag tror faktiskt att det är Ville som åker nästa gång.

#135 Tror du att Wille åker? 
Han som är så söt

Ja, han är ju rena rama kaviardrömmen. :)
tycker att han börjar bli lite mkt… Liiiiite väl feminin. Men söt, det är han

*host* vi kanske ska sätta en censur stämpel på tråden? ;)
sorry Lisette

jag sitter och ler jääättestort här, så det är inget att be om ursäkt för… gillade #128 ganska skarpt… =)

Jag tar gärna hand om Wille om Peter slänger ut honom 

Jag har kollat på Bonde med en homosexuell kille ikväll och han tycker inte att någon av grabbarna är snygg. Det var skitkul att få en bögs syn på det hela =)

#143# Men Tezzie då så kan du ju inte säga. Alla har vi ju olika tyck och smak även bögar. :)
#138# Och feminim ska väl den ena killen vara?
#144 varför måste den ena vara feminin? 
#143 vad avis jag blir, skulle också vilja ha en "bög-kamrat" är nog lite svag för homosexuella män.
Hehe, nej allvarligt, dom bögar jag har träffat har verkligen varit stört-härliga. Som en tjejkompis fast… Bättre
Homosexuella killar verkar t om intelligentare än många hetero-män.
har haglar fördomarna i stora snöbollar *asg*
skämt å sido, för att vara allvarliga en stund;
#145 De killar som Peter har valt verkar absolut både begåvade och sensetiva, precis det man vill ha hos en man. Vad kan vi dra för slutsats? Peter har jäkligt god smak!
Tycker att Wille är superattraktiv som person då han bjuder på sig själv och är rak. Tycker det var oerhört laddat och supermodigt när han sa vad han känner till Peter igår och det inför stora delar av svenska folket..
Vi kan inte ens föreställa oss vad mkt skit gayfolk möter där ute..
Tycker faktiskt att alla tre som är kvar är riktiga pärlor, utifrån det lilla jag sett av dem på tv
#146 jag kan ju tycka att Willes raka, ärliga och modiga sida kom fram efter en hel del vitt vin 
Men jag håller med om att Peter har god smak, absolut. Men allvarligt, finns det heteromän som är så begåvade och sensitiva? Här där jag bor, lyser dom med sin frånvaro iaf.
Alltså, jag älskar min sambo på alla vis, men lite mer förståelse och lite mindre text-TV och fotboll, skulle jag inte tacka nej till :o)

#144 Ja jag har inte klagat på min kollega. Han tyckte iaf att Peter hade snygg kropp ;)
#147 Håller med i allt 

#147 Kan oxå bara hålla med! Själv har ja sambo som har eget åkeri å om han bara kunde låta lastbilarna va ett par timmar nån gång så skulle ja iaf hoppa av glädje

#145# Har inte sagt att dom måste vara feminina. Men jag ser många ggr på en kille ifall han är bög eller inte genom att han är feminin. Därav min förklaring.

#150 äsch så är det verkligen inte. min höbonde är bög och han märker man definitivt inte det på.

#151# Jag skrev inte att ALLA var feminina men många är det.
#151 också snygg?
Ja efter en skvätt vin kryper det mesta fram ..hihihi!

#152 ja visst är det så. men jag tror på manligt(kvinnligt i en samkönad relation. alltid ngn som är mer kvinnlig än den andra.
#153 solbränd på somrarna om inte annat. =)

Jag tycker inte att Wille är särskilt snygg… jag gillar han med glasögonen(minns inte namnet) mycket mer manlig och lugn o sansad, tror faktiskt att det blir honom som Peter väljer (om han nu väljer någon av dom alls)
#155 håller med dig:o)
#155 håller också med där. Han är läcker. Mjuk, men manlig…

#155 neeeeej, han gillar jag minst av alla :)

#158 Håller med dig, han är bara bitter och avundsjuk på Wille hela tiden. Han kan ju inte bara sitta och vänta på att något ska hända, han får ju ta saken i egna händer, precis som Wille.
jag tror att han är lite blyg och osäker bara, vågar inte riktigt ta för sig ;o) Han är en gobit.
Wille är ju bara framåt och "tuff" när han är fyller, är han nykter lipar han ju bara
…

Jag tror att Peter kommer att välja Peter.

#61 Jag tror som du =)

Peter väljer säkert Ville, men tycker att han borde ta Peter.
Fast, Peter och Peter, efter giftermål också samma efternamn, vore nåt det :)
Hanna vet jag inte, men jag säger såhär att tar inte hon Elias så gör jag! ;)
Per väljer Åsa, förresten så ser ju Åsa ut som förra årets Isabelle's mamma.
Magnus väljer Emma, fast han borde välja Linn.
#163 Elias???? Nä, du skojjar väl

Hanna ska ta Johan 

#164, Haha, jag skojar inte för fem öre. Han är ju så korkad och söt :-)
Visserligen går det ju väldigt mycket snack om alla såna här program, men har iallafall hört att Hanna och Tobias bodde ihop, eller vad tusan det nu var! Haha, men sen så får man ju ta alla rykten med en nypa salt.
Hon borde ta Johan, :)

Hörrni brudar!
Ni tittade väl på vår kille på tv igår när han var med i kändishoppningen :)

#167 Självklart

# 167, Näe det missade jag. Vilken kanal var det?

#167 Det kunde man inte missa 

Men Anna…. Igår på SVT 24 kl 20.00 :)

En vän till mig som var iväg till Globen iår (tyvärr var inte jag där) bokstavligen krockade med eran lille Peter ;)
Jag såg honom på TV. Hehe, var lite kul att se honom rida, spanade efter ng ev. pojkvän inom kamera-sikte men såg ingen av grabbsen
Onsdag!!!!
Håll i er brudar, spänn fast säkerhetsbältet (och strap-on, om så önskas) och håll fingrarna i styr
, ikväll är det dags igen…

Hahahha! Asg* Ja e redo!

Missar det i kväll
ska på kalas, men det sänds väl i repris på söndag ?
Redo! =P```` ( <-----dregel)
3 timmar kvar… spänningen stiger och intrigerna tätnar…
'
'
'
(dreglar oxå
)

Vill bara tipsa om att man kan se Sthlm horse show på svt.se med bl.a. kändis hoppningen =) http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=22044&a=1330445&lid=is_search527895&lpos=0

Jag tycker Peter valde bort rätt person! Kunde inte riktigt med Patrik!
Jag filmade Peter när han hoppade i Globen, blev inte så direkt imponerad ;) Matte från Bygglov däremot, imponerande är ordet :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Anna, lägg upp din film, vad väntar du på?
Den bistra sanningen börjar klarna för mig… Han vill verkligen inte ha en tjej
Fast jag har hört att dom är riktigt duktiga på könsoperationer nu för tiden

men exiting… Hade inte du köpt en Strap on
?
Helt rätt val av alla utom Hanna, hon skulle ha behållt tobias istället för johan =)

#183 Ja det sa jag med! Tyckte hon skulle skickat hem Johan!
Men jag satt här å skämtade om Magnus! Jag bara ja han kommer skicka hem Christel fattar ni väl;) Å SÅ GÖR HAN DE!!! Ja vart helt chockad:p Men jag är glad över att han gjorde det! För ja tycker han ska ha Emma

Jag jobbade ikväll. Men skyndade mej hem för å se bonde på nätet. Jag skulle inte stå ut med att vänta ända till på söndag.
#181 jaa visa filmen nu 

Håller med dig tezzie så fort jag såg Tobias i Sundbyholm här i Eskilstuna, där dom träffades första gången så tyckte jag att dom passade så bra ihop. Där gjorde hon nog en tabbe.
nej men tjejer, Johan är ju den enda som är lite manlig av de 3… Hon skulle ha skickat Elias tycker jag.
Skulle det smyga omkring en psykotisk mördare utanför huset, skulle då jag iaf välja Johans armar istället för de två andra "jänterna".
Tezzie, strap on grejjen var inte riktigt min grej och Maliiin vägrade ju att överta den
Ngn annan? Bvsa, använd endast ett fåtal gånger.
Alltså bättre begagnad.

#187 Haha, jag tror att HON är den manligaste av dom alla ;) Nä, men jag gillade Tobias nallebjörnsliknande utseende, det passade henne iallafall :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Peters hoppning =)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mera peter :)

Trodde jag skulle hitta hans nya singel men där gick jag bet :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Fewi3n8tG2Y Men där har du den Tezzie om de va den du mena;)

#187 Men vad ja har ju så många redan

#192 Hahaha, inte var det kanske det bästa jag har hört!

Haha nä jag tänkte detsamma XD

Snart är det dax för ett nytt avsnitt igen 
Jag kommer att bänka mej kl 20. Ska möta en tjej på macken då hon ringer för jag ska köpa stigbyglar av henne. Hoppas för guds skull att hon inte ringer kl 20.

Bergis ringer hon vid 20 ska du se;)

jag hoppar in med min "jag mötte lassie" historia.
Jag har ridit in en unghäst åt Peter för massa år sedan, de åkte av några gånger sedan ringde de mig!
Han är för övring jättetrevligt och på den tiden hade jag aldrig kunnat gissa att han var gay.

jag kommer inte att kunna titta ikväll då vi måste få ordning på köket 
Men jag spelar in och tittar inatt ;)
hihi, visste väl att ngn hade sparkat liv i tråden igen!
Peter och hela hans familj är verkligen helmysiga… Varför? VARFÖÖÖÖÖR?????…
Åh shit, slut på reklam…

Jag tror att Peter lever själv idag. Det verkar som om han är livrädd för kärleken. Han har nog svårt att släppa nån för tätt inpå. Men det återstår att se..

Jag tror att Peter lever med Wille. Han vågar bara inte visa sina känslor i tv och ute bland folk. Kanske inte ens är säker på att han är bög. :)
Åååhhh hääärliga tanke, han kanske inte är säker på att han är bög =)
Jag tror att Wille lätt blir lite för mycket för Peter, lite klängig liksom. Tror att Peter vill ha lite fria tyglar.
Wille verkar vara en sån där person som ska ha uppmärksamhet hela, hela tiden. Och när ska då Peter ha tid att rida alla hästarna, pyssla i stallet osv, med en Wille som hänger honom runt halsen hela tiden?

#203# Och jag tror som Peter sa i dag i programmet att Wille har ju så kort tid på sig så han måste ju visa vad han känner så att Peter förstår det.
Även om Peter tycker att det är för mycket ibland.
Jag har hela tiden trott på Wille ända sedan jag såg denna kaviarkille. Jag tror att Peter tycker att Peter i grund och botten är för tyst för honom. Men jäklar vilka ögon Peter har. 

Haha ni kanske får rätt som tror på Peter. Kollade nyss på Expressen dom har frågat vad folket tycker vad respektive bönder ska välja för partner.
Peter ska välja Peter tycker 71 %.
Per passar med Rosmarie. 63% och det tycker jag med.
Hanna ska välja Elias 64 % tycker jag med.
Magnus ska välja Emma 72%. Tycker inte jag faktist. Tror aldrig att det håller.

Nä, Rosmarie tycker jag verkligen inte om. För mig verkor hon vara en genomfalsk kossa
.

Nu såg jag ju detta första gången igår… Håller ju med alla övriga talare om att Peter är en helt galet fin karl…. hade gärna omvänt honom ;-) MEN snälla, han väljer väl inte Wille…..
Magnus däremot… vad är det för fel på karln… jag såg ETT avsnitt och fick totalt nog av honom redan när de slängde stenen i vattnet!
men självklart måste jag se de två nästkommande avsnitten för att se hur det går för Peter!
så här tror jag:
- Peter/Peter
- Per/"den blonda"(?)
- Hanna/"inte Elias" Johan (heter han så?)
- Magnus/Emma, det är ju redan klart *suck* Får ju hoppas att Emma kommer på vilken total-nörd han är

Jag tror och hoppas så här…
Hanna-Elias
Per-Åsa
Peter-Peter

Host host! Äntligen har man vaknat till liv efter en natt på en stoor härlig hästgård! Peters så klart! Å Tezzie! Fan vart försvann du i poolen?? Vi behövde ju en badmadrass!!!
Näe ja tycker Peter ska välja Wille! Gillar honom på nåt sätt även att han kan va lite jobbig ibland=)

#210# Men snälla du! Inte ligger väl Tezzie i poolen nu! Den är nog vintertäckt nu. Ha ha precis som vår pool.
Fantasiförstöraren nr 1 är jag.

#211 Oh nej! Inte hos Peter;)

Heeej!
Jag var tvungen att dra en repa igen, men nu är jag tillbaka.
Ännu tjockare så ni kan nog flyta på mig allihopa snart ;)
Vattnet är inte fruset, för det är liksom varmt här hela tiden. Igår hade vi 26 grader varmt och Peter kom med jämna mellanrum och serverade mig iste :-) Han är så sjukt omtänksam vår kille!!!
Ikväll tänkte vi kika på Idolfinalen…. Ni kommer väl??

Jasså på så vis;) Ja visst är han kanon!!
Näääee alltså tyvärr men Peter å ja kollar romantisk film ikväll med vin å lite
Så ja hoppas ni klarar idolfinalen utan oss:p
Jag hoppas på
- Peter & Peter
- Per & Rose Marie…eller åsa? Här spelar det ingen roll
- Hanna & Johan
Sedan tyckte jag det var bra med Magnus & Emma. De var rätt tillsammans. Jag får också känslan av att TV vinklar Magnus lite så han verkar "sämre" än han är. De lyfter fram när han råkat göra bort sig. Jag uppskattar att Magnus verkar vara ärlig, rak och säger vad han tycker, även om det blir fel ibland.

Ikväll är det alltså dags igen :-)

vad är det för stil att visa i en reklam i pausen innan Peter gör sitt val,vem han reste iväg med!?:O då försvann ju all spänning..!
av ala dagar i veckan, så somnar jag med sonen vid nattningen =(
Peters ritt i Globen ur min synvinkel!
Mellan 4.30 och 5.30 är det han som rider. Filmen består av många klipp från Sthlm HS ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uwnB5GkXgHk&feature=channel_page
Kolla i hög kvalitet/high quality!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Har ni läst willes blogg?

#218 Håller med dig, helt värdelöst :(

# 221 Näe, länk?

Näää! Inte blev det som man ville.
Peter och Wille? Nej det ser ut enligt förhandsgranskningen av sista avsnittet att bli som man föreställt sig det bli om dom blev ett par. Dom passar inte ihop. Peter lite svår gällande känslor och Wille far fram som en jordfräs.
Per och Åsa? Gillade faktiskt det nu, jag tyckte inte alls om Åsa i början men hon vann i längden och Rose-Marie sjönk.
Magnus och Emma? Kan enbart beklaga Emma´s val.
Hanna och Elias? Nej tycker att hon skulle valt Johan.
Nåväl nu har dom ju gjort sina val och man kan enbart önska dom samtliga all lycka.
Marsvin 4-ever
.

instämmer med föregående talare.

Jag skulle ju inte ha något emot att bo på gården. Asso . Den är ju bara SÅÅ stor och väl'trimmad'. Och så tror jag som dom flästa. Fasst att det ju redan är gjort ;)

#218 precis mina tankar!

google is my friend, här är bloggen…

är det bara jag som tycer det verkar som att Wille är singel? (och därmed Peter oxå
)
Jag tycker Peter och Wille var som natt och dag…men men… Den andra Peter var liksom rätt tråkig. Han verkade inte så brydd över att blivit utröstad?
Per och Åsa - rätt val. Den andra tjejen verkade så bister det sista programmet.
Magnus och Emma - skitsöta!!!
Hanna - valde fel. Jag tycker hon skulle valt Johan. Utan tvekan!