Tack alla medlemmar!
Tack för att ni gjort Ridsport i fokus så levande och att ni alla har så mycket att dela med er.
Änn en gång tack och trevlig helg på er allihopa!
Med vänliga hälsningar Linda ridsport i fokus

Åh! Det var så lite så. *ler*
Kul med en ny sajt tycker jag. Hoppas bara att stämningen ska bli bättre än den på Bukefalos.
Carola

Vassego´ :o)
Det är så trevligt med en ny städad sajt, inte som forumet på Hästnet *skakar på huvudet*
Just nu är det stök där igen *suck*
Men det tror jag vi ska klara oss från här…eller hur ;o)
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hästnet??? Där finns det väl bara annonser?
Carola

Nejdå, det finns en flik som heter "Hästfrågor", där bakom gömmer det sig ett forum. Snittåldern är nog 13-15 år men det finns några "gamla rävar" där med *ähum*
Mvh CBA

Ja, efter att ha frågat så gick jag in där och kollade.
Har aldrig sett det förut faktist.
Men där var det riktigt många barnungar. Hoppas verkligen inte dom hittar hit.
Att inte moderatorn stänger av vissa av dom. Som dom gör på Buke när det går lite väl hett till där.
En del satt ju och kallade dom för idioter bl a.
Carola

Det finns ingen moderator där, det är ett "öppet forum" där alla kan husera utan att behöva logga in som användare.
Periodvis förekommer det en hel del käbbel, men dom brukar försvinna hyffsat fort. Men under alla skol lov är det snudd på olidligt.
Mvh CBA

Jaha! Ja, det visste jag inte. Men något måste ju dom små liven hålla på med. Bara dom inte är här. *ler*
Carola

#7 Ja det är skönt med det "vuxna lugnet" som är här :o)
#8 Jag håller med dig, jag är här på iFokus flera gånger varje dag och spanar in vad för nytt som kommit in på dom olika forumena.
En verkligen bra och trevlig sajt, ett kanon jobb av alla inblandade :o)
Mvh CBA

Ja, jag är också här flera ggr per dag. Min telefonräkning blir högre och högre.
Har ju bara ett modém.
Men nu måste jag bara släcka ner här. Det är ju fredagskväll också. Snacka om att bli beroende.
Trevlig helg alla glada mäniskor.
Carola

Hej
-Vi suger åt oss av allt det goda ni har att säga.
-Och ja vi kommer försöka hålla god stämning här.
Hästen är en hobby och en hobby ska vara rolig stog det på en skylt där jag hade mina hästar en gång i tiden och där var stämningen allt annat änn god.
Tack än en gång och trevlig helg på er alla./Linda ridsport i fokus

Håller med övriga om att det här är en toppen sida. Har inte haft tillgång till internet på hela helgen och de första jag gjorde var att slänga mej på datorn och logga in här *ler* Man kan helt enkelt inte hålla sig borta!
detta värkar vara en mera seriös sida jämfört med en annant forum som jag brukar "hänga" på mysigt ochså
håller med er andra nästans "snuskigt" bra forum hoppas de hålls "rent" 

Vi får väl hjälpas åt att det hålls rent här.
Inte en massa påhopp och besserwisserfasoner. 
Tack för en hemskt trevlig sida! Instämmer helt i vad de andra skriver… ni har varit mkt duktiga!!! SAmt tack till alla er som skriver här inne… Jag har redan fått många råd..goda skratt…stunder till eftertanke samt en och annan klump i halsen!
Kram på er alla!!!
Wanilj

Alla verkar vara så trevlig och hjälpsamma verkligen trevligt att skriva här.
Verkligen ett bra forum!

Ja visst är det bra här. Tycker att den är bra konstruerad också.
Trevlig helg alla glada hästmänniskor. 
mvh Carola

Jag är bara en av dom som utvecklar iFokus men vill ändå gärna tacka er också. Det är ni som gör sidan till vad den är. Utformningen av den, och hur den fungerar, är bara verktyg på vägen.
Vi gör vårt bästa för att hela tiden göra sidan bättre. Snart kommer ni till exempel kunna ha ett personligt fotoalbum, bredvid dagboken. Kom gärna med fler förslag!
// staffan
ps. Tack Linda för att du tar hand om den här sidan så bra!

svar til staffan!
Nja, kanske en räknare om hur många inlägg man gör själv som det är på Bukefalos. Det är rätt så skoj att se hur aktiv man själv är på att svara i inlägg.
men det är inget måste bara ett förslag. 
mvh carola