Kevin eller Alice?
Vem tycket du ska vinna idol?
själv tycker ja kevin :)

KEVIN!!!!!! Han är ju bara så söt och framför allt så himla ödmjuk!!
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Kevin lär ju vinna. Kevin är ju mer erfaren och sjunger väldigt bra. Men Alice är 16 år och helt oerfaren så ska man titta på bara det borde hon vinna.

Självklart så hoppas jag ju på Alice, då hon kommer härifrån o så. Men jag tror att Kevin vinner då han helt enkelt är "bättre"

Alica är ju int helt oerfaren.. hon har vart med på supertrouper, talang mfl… men hon är ju fantastiskt duktig!
Nu är de dax!
Hejja Kevin!
// Marielle
men om man tänker så här, så har de varit typ varje år att 2an har blivit mkt större och synts mer.. =)
GO KEVIIIN! :D
Kevin tycker jag 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Glöm inte rösta bara!!
// Marielle

#4# Det tycker jag är oerfaren ändå till skillnad på Kevin. Han har ju försökt att vara med i Melodifestivalen från Malta 2 ggr.
Kevin ska vinna, såklart!! Ska rösta :)
Kevin!

#9 ha ha jo de e klart men de har nog alla malteser gjort.. hahaha De är ju en liten plutt ö som är som 10% av gotland och de bor mindre än en halv miljon människor där
haha
Liten parentes…
Men vad som är skrämmande är att de finns så fantastiskt många travhästar där.. usch när vi va där på semester i våras så körde dem som stållar på Motorvägen" med hästarna!!
// Marielle
Tror Kevin men gillar Alice oxå…svårt val..lättare förra året…
Läste faktiskt i ngn blaska att Alice redan var borträknad men att Kevin hade sagt att han hoppades på att hon skulle sjunga bra iallafall så det blev en bra show!!!
mindre ödmjukt tyckte jag…men gillar honom bra mkt!
Kevin! :P
Båda är skitduktiga och de förtjänar att vinna lika mycket tycker jag =)
Tror Kevin vinner.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har röstat 2 gånger på Kevin nu :)

I dag var Alice ovanligt bra tycker jag. Ingen av dom två såg särskilt nervösa ut. Fast dom säkert var det, annars vore det konstigt. :)
hoppas på kevin, kevin har varit i melodifestivalen i malta, och alice har gjort en skiva.. vem är mest erfaren då?

KEEEEVIIIIN! :D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Kevin, helt klart

Kevin, Alice kan gå och lägga sig ;-) Mot honom är hon jättetunn i rösten.
Hon sjunger långt ifrån dåligt, men wow. HAN är grym!
/Frida - som inte tittar på idol förrens idag förvisso.
kevin vann!
JAAA! KEVIN VANN!<333
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D :D :D JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAAAAAAAD!!!!!!!!!!!
Han är LUGNT den bästa Idolen i Sveriges Idol-historia, så här långt. Han kommer vara svårslagen ;)
Kevin förtjänade verkligen att vinna! ;D

Jippi! röstade 3 gånger på kevin :)

Kevin har ju varit bra nästan hela tiden. Alice har väl hängt lös några ggr om jag minns rätt.
Visst var han en värdig vinnare. Hoppas att det går bra för båda två nu. 

Tycker Kevin var alldeles för divig ikväll. Han sjöng för att han var tvungen kändes det som, Alice sjöng för att hon tycker det är roligt och för att hon lever för det. En känsla jag fick iaf.
Kollade bara slutet dock, tyckte det var mer intressant med kändisar som är på "rehab" =)
#28 Haha, hur kan du säga så om min lilla Kevin?
Men Alice kommer självklart att göra en platta snart hon också! 2:an blir oftast mer känd i Sverige än 1:an
Det kommer gå riktigt bra för dem båda!

Tänk vad man upplever dom olika. Jag tycker alltid att Kevin har uppträtt med glädje osv. Så som han hoppar och tackar publiken stup i kvarten. hihi
#30 Ja, jag har uppfattat honom på samma sätt som dig :P Har alltid upplevt att han verkligen älskar att stå på scenen och alltid ger 110% och lite mer. Alltid på toppenhumör, glad och sprallig :)

#31# Precis det ser ut som han ska spricka ibland. Att han nästan är överaktiv osv. 
#31 Kevin är ju helt underbar! :D

jag har hela tiden undrat hur han hamnat i sverige - är det pga flickvännen?
vet inte riktigt vad jag ska tycka om honom. ena sekunden gillar jag hans spontanitet och andra sekunden känns det bara så himla påklistrat och sliskigt.
men han är helt klart en duktig artist.

#34 Flickvännen jobbade eller pluggade på malta när de träffades och sedan följde han med henne till sverige och arvidsjaur =)
*** Kärleken övervinner allt ***

#13 … men sen är ju de här blaskorna förbaskat bra på att modifiera sanningen också ;)
Tycker det var bra att Kevin vann, han kommer tackla det här bra =)
Men höjdpunkten var ändå när dom klippte in JOHAAAAN =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Jag hejade på Kevin han är klart den bästa artisten vilket register den killen har , där ligger Alice långt efter måste jag säga, även om Alice var riktigt bra igår hon ska sjunga rock den tjejen.
Men vinnarlåten var ju Kevin lätt överlägsen i måste jag säga.
Kevin är väl alltid glad och positiv när han sjunger och att han är så glad beror kanske på att detta är ju jättestort för honom , tänk vilken resa han har gjort och så duktig han är som pratar så bra svenska bla.
Tidningarna ska man inte tro på allt de skriver , de förvränger mycket som de vill de där .
Jag hejade på Kevin och är glad att han vann.
Håller med #24 Kevin är lätt den bästa Idolen i idolhistorian. :)
Helt rätt vinnare enligt mig :) Har velat att alice åkte ut från första början haha :)
#28 o 34 håller med er om era åsikter…från början gillade jag honom men mer o mer har jag fått en olusitg känsla..just det påklistrade leendet mm men duktig är han inget snack om saken:-D
Skulle med vilja veta varför han hamna i Sverige…

det skriver ju tez i #35! =)

Kevin har varit bäst hela tiden och är en värdig vinnare, men jag tyckte faktiskt att Alice gjorde vinnarlåten bäst.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag hörde stundvist inte vad Kevin sjöng när han sjöng vinnarlåten, blev för lågt eller nåt.
Men han var i det stora hela bättre än Alice!
Aha nu såg jag det, sorry
.

Fast jag gillade inte alls när Alice sjöng vinnar låten jag lät klent tyckte jag .
Haha och jag har än en gång fått bekräftat att de inte kan göra nya poplåtar, utan allt låter likadant… Eller som nåt gammalt :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vinnarlåten var så fruktansvärt dålig att jag knappt kunde lyssna.. 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling