Suck!
Hela helgen har vi varit utan telefon. Alltså inget internet. I dag på efm blev den lagad. Några fåglar hade pickat sönder telefontråden någonstans i skogen. Det är tacken det, när man matar dom små liven på vintern va. Troligtvis var det väl en hackspett och den kommer ju och äter talgboll varje dag vintertid så….
Vilken tid det tog och läsa igenom allt. För det kan man ju inte missa. *ler*
Lite abstinens hade jag i helgen det lovar jag. hehe

Jag undrade nog var du höll hus, men tänkte att du kanske var på semester eller tröttnat på oss
Är i allafall glad att du är tillbaks
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
haha ja man får itne vara borta här, blir väääldigt mycket att ta igen!
Hehe.. Blir det indragen fågelmat i vinter då? ;) Haha.. Välkommen tillbaka!! :)

Ha, ha ja man vet aldrig. Jag kanske tröttnar vad det lider. Men än så länge har jag inte gjort det iaf.
Ja, vi köper ju fågelmat för ca 8-900 kr i månaden åt dom små liven på vintern. Så jäklar om dom gör detta fler ggr. *ler*
Kul att någon tänkte på mig i helgen iaf och undrade var jag var. 
stackars dig!
nu får du sitta extra länge på internet istället för att kompensera lite 

Ja, visst är det synd om mig. Bra att någon förstår mig iaf. Har inte tid att sitta här någon längre stund heller så jag får ta det pö om pö nu. hehe
#4 - Haha.. Jo, jag vet.. Vi hade strutsar förut, och varje gång man skulle ge dem mat (bl.a. havre) så hade man minst 100 gråsparvar runt sig.. Sedan så kom skatorna och lyfte på locket till tunnan där all mat fanns, så vi var tvugna att göra speciallås till tunnan.. ;) Hehe..

Jag matar med allt möjligt vintertid. Så att alla sorters fåglar får det dom behöver. Havre, solrosfrön, hampfrön, talgbollar, nötter,ost osv osv. I varsina behållare. Annars sitter dom jäkla gråsparvarna och har ut allt på marken för att dom vill åt hampfröna bara.