Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1158 ggr
lisette
0

OT facebook?

är det någon mer än jag som blivit lurad att bli medlem på facebook?

AnnaLundin
0

Jag har blivit inlurad, men jag fattar absolut INGENTING av vad det ska vara bra för…

Jag är bara med för att göra mina vänner glasa *fniss*

lisette
0

nej då är vi två. jag fattar int eheller så mkt. tycker det är allmänt rörigt där inne.. =)

men likväl så sitter jag där o försöker hitta gamla bekantingar.

bubbelbubbel
0

Jag har aldrig varit med om att folk tjatat så mycket om nått, som alla tjatar om facebook. Därför har jag sagt nej. Än så länge..haha

gejsa
0

Jag har också sagt nej till detta. Ett himla tjatande på mejlen faktist. Men jag tar bort mejlet bara. Orkar inte bry mig.

lisette
0

det ÄR faktiskt roligt.

har fått kontakt med det älsta barnet jag hade hand om i usa. han är 16 år gammal nu.. hur skoj är inte det? =)

bubbelbubbel
0

det är ju faktiskt väldigt roligt lisette ! det är väl sånt som gör det värt att vara där antar jag.
jag har bara skyllt på iFokus, att jag har för mycekt att göra. hahaha

[slo]
0

Haha, jo jag är också medlem där… Men fattar inte mycket, och bor man i en inavlad bonnhåla så är det inte så mycket av omvärden som vill veta av en ändå ;)

Cavello
0

Är inte medlem där än och blir inte det förrän de lägger ut min skola. Mejlade för en månad sen men de har inte gjort det än :S Jag orkar inte ta en fejkskola bara för att bli medlem.

LinneaG
0

ja är medlem där, rätt kul och hitta gamla klasskamrater, men så mycket mer kan man inte göra..

AusaBausa
0

är inte medlem, men är medlem på klasskompisar.com eller ngt sånt…där hittar man också gamla klasskompisar..

Vad kul o hitta ditt "gamla" barn, Lisette!

Sehvrin
0

Våga vägra Facebook! Oskyldig

Jag tycker det verkar överskattat, och det blir inte bättre av att folk  tjatar Flört

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

linasvovvar
0

jaghar facebook…så klart, blev inlurad..men börjar tyvärr bli lite fast

AusaBausa
0

vad ÄR facebook? bara en sida där man kan hitta gamla kompisar eller?

reddie
0

är medlem men gör inget där inne förutom att acceptera nya vänner.

steffy
0

nej

AnnaLundin
0

#13 - jadu… man har sin egen lilla sida där man kan beskriva sig själv, man kan gå med i en massa grupper och man kan hitta på bus med sina vänner där. Och säkert hitta vänner också.

lisette
0

#13 www.facebook.com testa och se ;)

Alex
0

Har lyckats hålla mig borta än så länge ;)

Har fått ett antal mail om folk som vill ha mig som vän, men det lär det inte bli nåt med.. Är ju så extremt sämst på att hålla koll på såna sidor och uppdatera och allt… Så den skulle väl bara ruttna bort efter ett tag ändå, som allt annat :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

AusaBausa
0

"stay friends" hette den sidan  jag var medlem i!!!!

AusaBausa
0

varit inne nu o tyckte inte det var ngt…ngt rörigt…

pippa__
0

Sen ä det inte lätt att förstå me bihålorna fulla me snor heller ;)

AusaBausa
0

Hahaha! den var taskig.hrm! Sajtvärden !

pippa__
0

Hahaha lite får du tåla…=) Sajtvärden är på min sida ändå hihihi ;)

AusaBausa
0

Grrr! tror jag inte…

pippa__
0

Nene tro inte det då!!! :P Vad är din Avatar för nått????

AusaBausa
0

VAD?

mazze
0

Blev medlem härom dagenefter mkt om o men. Hade ju faktiskt sagt att jag inte skulle gå med där men, men. Än så länge förstår jag inte så mkt men får prova sig fram. Det är bara synd att allt står på engelska ;)

AusaBausa
0

är ju en bild på mig!!!!!!

pippa__
0

hahahaha såg inte att det var du!!!!!!! *asg* sorry Generad

AusaBausa
0

HRM!Skrikandes

pippa__
0

Hetsa inte upp dej nu…=) Det är inte bra att hetsa upp sej vid sjukdom..

AusaBausa
0

Haha säkert inte!

pippa__
0

hahahah nuuuuu såg jag att det var du ju…hihihi Man ska ligga på soffan och tycka synd om sej själv och bli uppassad när man är sjuk..=)

AusaBausa
0

ingen som passar upp här inte, bara gapiga barn som skriker en i örat…o kräver att DE ska välja teveprogram o se…undrar vem som uppfostrat dem!?! MEN nu har gubben varit o köpt fika så det blir lite bättre… sockerbullar/wienerbröd mmmm gott! Samt voltaren till det…

pippa__
0

hahahah hmmm undra vem som uppfostrat dom ja…;) Lite voltaren och vicks i en gryta me kokande vatten och du är kurerad livet ut *fniss*

AusaBausa
0

mmm låter bra, garanterar du det?…nej nu ska jag fika…bye!

pippa__
0

Japp garanterar…hej hej

lisette
0

#34 smakar du vad det är för ngt då? för är man sjuk så brukar det ju sätta sig på smaken. kanske är blodkorv han slängt på lite socker på? tänkt på det? ;)

pippa o ausabausa kunde int hålla sig därifrån nej.

Neywaz
0

Jag är också med där! :) Vad heter ni då, så man kan hitta er ;)

bubbelbubbel
0

uhaa, blodpudding med lite socker. *kräks*

AusaBausa
0

#38 åh fy…jag lyssnar/läser inte längre…örk! blodkorv m socker på!!!….tänker bara skrabbelucker!!!!!! Jag fick faktiskt riktiga sockerbullar:-P det fick inte ni! Räcka ut tungan

bubbelbubbel
0

sockerbullar låter bra mycket bättre än blodpudding med socker.
undra var hon får allt ifrån våran lilla lisettan :P

AusaBausa
0

ja det skulle vara kul o se vad hon äter för middag nu, hihi!

bubbelbubbel
0

haha ! :D kanske ska ringa och fråga ? :P

AusaBausa
0

ja kanske det, hihi! eller får vi göra en tråd t henne o fråga när hon kommer nästa gång…fniss!

AusaBausa
0

Jag gjorde en tråd…hihihii!

bubbelbubbel
0

haha !! :D såg det ! :D

Mangis
0

Japp. Jag är på Facebook och slåss med mina blodtörstiga vampyrer o.s.v.

lisette
0

#39 lisette jönsson

#42 livlig fantasi och för lite att göra.. ;)

#43 thaimat… =)

AusaBausa
0

ngr fler som är där inne? fasen nu har jag fastnat i facebookträsket RIKTIGT:-(

[Jennniie]
0

Man kan ändra till svenska , om man tkr det är svårt med engelskan ;)

Alex
0

Ja och jag har tydligen trillat dit nu också :P Inte fastnat dock, men medlem är jag…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Marrsson
0

Klart att man är me på FB:) hahahaha Jag har hittat en himla massa gamla vänner och även tagit upp kontakten med flera som man trodde att man tappat bort..Skrattande

Våga joina FB!!  haha

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Smex
0

Okej nu har jag inte orkat att läsa igenom tråden, men jag kan säga tt jag tillhör också en av dom som blev inlurade.

Men jäklar vad kul det blev då man råkdae hitta en massa gamla barndoms kamrater ifrån gotland =)

Men som någon skrev "VÅGA VÄGRA FACEBOOK!"

Till och med på radion snackar dom om facebook =S

Marrsson
0

#54 Precis! De är ett kul och enkelt sätt att prata med folk som man definitivt inte skulle *läs orkat* höra av sig till annars.. Oskyldig

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

KallblodsLotten
0

Jag är också medlem där. Ett bra sätt att hålla kontakten med en massa folk man känner som inte bor så nära.

Jag har också hittat ett av barnen som jag var au-pair åt i usa 1998. Hon är 16 år nu.

Rita-S
0

är medlem och kikar inn i bland med.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

goldmedal
0

Jag är inte medlem där och jag kommer inte att bli deet heller. :)

[chriistina]
0

Jag har lyckats undvika det tills nu… Men fått några mejl från folk senaste tiden och när foderponnyns ägare skicka ett mejl så kunde jag inte undvika det längre…

Men känner inte så många som FB så går bara in där ibland för att kolla lite.