Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 549 ggr
m'Lady C
0

Pyrena blir större!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni minns min katt Issa? Hon fick ju ungar.

Nu är dom 5½ veckor gamla och driver mig till vansinne! Men ack dom är söta!

Här kommer busbilder från förra veckan!

pojken heter Cai Shen och flicakn heter C'hi Lin, o de kalals för Kaj och Chilli. Bägge är semilånghår :) och 50% norsk skogis!

Flickan, den som är mest svart behöver ett nytt hem om hon inte kan hamna hos min kompis elin eller min klasskompis lillith (Lilliths katt är litet knepig o kommer antagligneitne acceptera kattungen alls, så ajg behöver ett 3e handshem….)

m'Lady C
0

Sen har vi det som driver matte till fullständigt vansinne, och det är när man har en kattunga som klättrar lodrätt uppför ens ben! tacka vet jag rejäla manchesterbyxor!

m'Lady C
0

Och för att jag bara måste, så har vi här en bild på deras storebror som är ett år nu. Han är också semilånghår, och mina katter tenderar till att ha väldigt intressanta och lugna temperament som ibland slår om till full rulle! (Aike rev ner böcker innan idag ur bokhyllan o det var läskigt må ni tro! ^^)

Sandra
0

Alltså… det va det sötaste jag sett på länge! De där blåa ögonen smälter jag för!

NinaToy
0

Här är en katt från vår förra kull. :) Söta de var! :)

m'Lady C
0

NinaToy, nu blev jag sjuk! Älskar skogisar, tyvärr så tål jag bara svartvita katter av någon märklig anledning…..däremot så har

Chilli litet bekymmer med det här att gå på lådan…. hon ahr missförstått det hela litet :/

lisette
0

blev man kär?

bubbelbubbel
0

ja lisette, det blev man, så himla söta.

Maja
0

Usch.. Jag vill ju ha en katt, men mina syskon tål det inte.. :(

NinaToy
0

#5# De är inte skogisar. :P Det är Maine Cooner. Men vår hona som vi tänkt para med har 2:or på sina höfter så det går ju inte då. :(

lisette
0

#9 stämmer det att en maine coon älskar att bada?

bebbe
0

Här är min Saga som blev ihjälkörd i våras

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Maja
0

#11 - Söt katt!! :) Usch, det är tragiskt när de blir överlörda.. :(