Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 591 ggr
Anna
0

Lite hjälp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Behöver hjälp med att få bort den vita, främre stolpen i denna bild. Ingenting annan behöver göras - bara stolpen ska bort! Jag vet hur man gör men lyckas inte så bra.

Tack på förhand! / Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

emsems
0

hm… hyfsat lätt på halsen, men det blir svårt att få snygga benpå hästen eftersom att dom inte finns någon annan stans… någon som är bättre än mig och fixa det?

Anna
0

Det blir väl inte så jätte snyggt, det förstår jag, men det vore uppskattat om någon kunde ge sig på ett försök :)

annaattlid.se

emsems
0

ett försök

emsems
0

glämde säga att jag tog bort lite småsaker som krukan vid hindret vita stolen på kanten, plastbanden i bakgrunden osv…

emsems
0

ett till försök… har ändrat lite mer småsaker.. tog bort hela delen som skymde hästens rumpa, fixat stroppen på hjälmen som stack ut, tagit bort en del på sadelgjorden som glänste till och ändrat lite färger som såg konstiga ut.. fixade skydden lite ochdin huvtröja som störde lite…

Anna
0

WOW! Helt otroligt, den ser knappt omgjord ut alls. Tack så jätte mycket!

Ville påpeka att det inte är jag som rider bara, du sa "din huvtröja" men det är inte jag, jag är fotografen. ;) Tack så mycket för hjälpen!

annaattlid.se

m'Lady C
0

Wow, bra gjort!

Hade ajg itne sett bilden i "orginal" så had ejag nog bara tyckt att det var litet dålig skärpa på bilden :)

Sen ahde ajg väl börjat störa mig p ådet halva hinderstödet. men WOW!!! Jag vil lockså kunna göra sådär!

*funderar*

Ems, om jag får en bra bvild på Harry i skogsdungen vid stallet, kan du sätta ett enhörnignshorn i pannan på honom då? ^^

Sehvrin
0

#5 Snyggt! (ska jag vara helt ärlig blir jag betydligt mer imponerad av sånt än av  bilder där man gjort om hästarna till tex enhörningar. Det är sån här fotomanipulation som jag verkligen skulle vilja kunna =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

emsems
0

jag har tyvärr ingen aning om hur man lägger till saker på bilder… kan bara fixa tillsmå misstag ;)

På bilden: Före

emsems
0

efter:

lägg märke till att jag inte sticker fram, att det inte sticker upp hår ovanför huvan, att det inte är en delas stallvägg.

men väggen blev inte så bra.. svårt att göra stora ytor

emsems
0

#7. ang hinderstödet, tänkte fixa det, men då flyger ju bommarna! haha visste inte vad jag skulle göra riktigt ;)

[slo]
0

#10 Jag tycker ärligt talat väggen var det som blev bäst på din bild… :p Men så är jag ju grymt kräsen när det kommer till manipulerade bilder också ;)