Fyyyy va tråkigt
jag e sjuk. Ligger i feber, ont i kroppen och förskyld….känner mig inte så redig i knoppen heller! Inte fick jag ut till hästarna heller….trodde man kunde suttit där ute med sin kompis och dricka varmt te eller kaffe i en varm filt…men inte det ne..suck…vad ska jag göra med denna dag????

Det är ju så tråkigt väder att jag hade tagit en rejäl teknekt och krupit ner i sängen med en god bok.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

hade ju velat ner till biblan och låna lite hästböcker om lite allt möjligt men jag får ju inte då jag e hemma från jobbet…. velat handla me…..och till börjes. Det e jag som e sjuk men jag ORKAR jobbar men FÅR inte för chefen…..suck

Du kan ju alltid glädjas lite åt vad jag ska göra med min dag;)Efter lunch ska jag o min sambo till Landshypotek och göra upp det sista innan vi får nycklarna till gården vi köpt! Som vi har längtat efter denna dagen…Bara några timmar kvar nu!

Men gud så kul! Har du någon bild på gården? Det en min dröm…att få en egen liten gård med stall och massa hagar till hästarna. Kunna gå ut på morgonen med sitt kaffe och se de står där fridfullt i sina hagar…

Tråkigt att vara sjuk!
Själv ska jag till stallet och rida. Det regnar lite men det finns ju regnkläder.
Krya på dig!

#5 Tack…..

Bilder kommer jag att lägga ut snart…

ja…kul!!

varför har man så lätt att börja gråta när man e sjuk??? Jag börjar gråta för allt….usch så jobbigt….känner mig så ensam me när alla e på jobbet och hit och dit men här sitter jag. Tur jag har er på ridsport i alla fall

En annan har ju utrustats med ett immunförsvar som inte är av denna världen…Blir nästan aldrig sjuk, så jag hade nog trivts ganska bra långt nere under täcket om jag för en gångs skull hade en bra ursäkt för det! Så länge du har tillgång till internet så har du ju dagen räddad. Ett tips är att gå in på google och söka på något intressant. Det ena brukar leda till det andra och tillslut är man helt fascinerad av allt man kan få reda på! Njut av din slöa dag, det hade jag definitivt gjort. Krya på dig!
Jag är också sjuk idag.. Det är jättemånga som har fått en förkylning/feber nu när sommaren börjar ta slut.. Nääe, det är inte kul, men jag har ju alltid lite skolarbete att göra, så om du vill så kan du ta lite av mina läxor? ;) Hahahahahaha..
Blev dubbelt

Hej vännen. Synd att du är sjuk, hoppas att du bli bra snart. Tnker på dej. Vi få höras av snart vännen min. Kramizzar från mej och Savoy.