Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 858 ggr
Zadeira
0

*Hjälp* Medyttarannons

Jag har varit hästlös (jobbar ju på ridskola, men rider inte eller har en egen häst att pyssla med), och känner väl lite att till våren borde jag se om jag kan hitta en ny medryttarhäst. Jag kollar då och då på annonser, men har inte hittat något som passar mig. Tänkte därför göra mig mer tillgänglig och lägga ut en egen annons för att se om någon är intresserad. Har skrivit annonser förr, men tänkte att nu när man har er alla trevliga ridsportare får man ju utnyttja er och höra vad ni är intresserade av att veta när ni läser om folk som söker medryttarhästar.

När/om ni skulle leta efter medryttare till era hästar genom att kolla på annonser, vad var ni intresserade av att det skulle finnas med? Något speciellt i en annons som fångar ert intresse och gör att ni vill veta mer? Hästerfarenhet, ridinriktning, vad man är intresserad av för sorts häst osv?

Ledin
0

ja du det finns ju en del på blocket som behöver hjälp med rida sina pollar sen vad du vill göra med den är bara leta efter den rätta hästen med. Jag har inte letat nån gång efter att bli meddis :) eftersom jag känner folk som frågar mera vid behov o har egna pollisar :P. Lycka till men kolla lite blocket o här http://marknad.hastnet.se/sok.php?marknad=4&typ=0

Zadeira
0

Jo jag vet var det finns annonser från folk som söker medryttare, men nu vill jag ju lägga in min egen annons som visar att jag vill söka medryttarhäst. Tack ändå!

KallaMigMimmi
0

Jag saknar också hästarna efter att jag blivit hästlös:( så det dröjde inte länge innan jag la ut en annons:)

Jag tror det vicktigaste är nog att vara ärlig. att skriva för att locka ser man oftast igenom. men ett tips är att läs andras annonser och få tips om hur du ska utrycka dig i din annons.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW