Ifokus-bebisar
Det har ju kommit några iFokus bebisar här nu. Loke, William, Elliot och Felicia är ju några :)
Vi måste ju se till att hålla en stadig och jämn ström på våra ifokus-bebisar.
Så då kan jag berätta att om allt går vägen så kommer det en till i början på april.
Tezzie är gravid (och mycket lycklig) :-)
Ville bara skriva av mig lite, hihi!
*** Kärleken övervinner allt ***

Men Grattis till lilla bebben Tezzie. Jag anade det nästan när jag såg tråden. :)

oh bberättar du det redan?
bara ett stort grattis till dig. hoppas det går bra!!!!!!!!!!!!!!!!
Gud va roligt ! Grattis ! :)
o grattis Tezzie kul att du väntar barn :) Spännande!

Hihi, jag förstod också när jag såg rubriken :)
Grattis Tezzie!
Tittar gärna på bilder på alla andra bebisar (alla kanske inte räknas som bebisar längre?)

#2 Ja, eftersom jag bestämt mig för att lämna tillbaka Folly redan nu så kan det vara skönt att det finns en vettig anledning :)
Tusen tack alla :)

#6# Folly!!! Är inte det din häst? Trodde du ägde henne. Men ni har ju börjat att hoppa och allt går så bra.

Folly har jag haft på foder i två år och för 1½ år sedan skulle vi göra klart köpet, men av flera anledningar har det inte blivit gjort.
Och igår när jag var ute och red så gick jag och Folly omkull rejält och då insåg jag hur mycket viktigare detta barn är för mig. Så istället för att ställa Folly i en hage och inte rida (jag ska helt enkelt inte rida något mera nu) så får hennes "biologiska" ägare hitta ett annat hem till henne. Detta är för Follys skull. Stå i en hage i 1½-2 år när man är 17 år är ju inte nå vidare bra…

Grattis Tezzie :)

#8# Jaha, ja det var ju illa. Tur att du inte hann köpa henne då om man ska vara krass. Systern din då? Hennes skulle väl avlivas om jag förstått rätt också. Då har hon väl ingen att rida.

Tro mig att jag har tänkt på allt.
Elin har ju bara haft sommarhäst och det är inte läge att skaffa häst när man går i nian och ska satsa allt på skolan. Sen bor vi tyvärr några mil ifrån varandra, annars hade jag gärna behållt Folly och låtit Elin rida henne åt mig. Nu finns inte dom möjligheterna tyvärr, jag kommer troligtvis inte att njuta av min hästlösa tid :-(

Ok, ok! :)
Stort Grattis

Grattis igen!
Antar att ritten till helgen blir avblåst?

Tezzie- jag kan inte läsa ditt meddelande för jag kan inte aktivera min sida Du kan maila på momla@telia.com

Hahaha jag gör det :) Men varför kan du inte aktivera??

mailadressen som jag skapade kontot till finns inte längre. Så jag måste nog göra en ny användare för att kunna aktivera "min sida" Min "momla" adress angav jag då jag hade min Reddie användare, så när jag skapade Repoort så kunde jag inte skriva "momla" igen så fick fylla i pappas adress men nu har han bytt….
förstår att det vart tufft val ändå jag sålde min ögonsten då jag vänta min första barn fick de det på bra sätt vart ett bra hem men iaf gud saknar han än idag. (då 20 år vart själv när jag var i 8e mån o pengarna fanns inte till ha kvar hästen) Sen kan man alltid hitta nån som sköter hästen om det e det man vill men sen komma tillbaka efter 1-2år är tufft för det krävs tid med häst så jag tror att du gör helt rätt för både dig o Folly.

Tack Ledin, skönt att höra :)

Oh va roligt Tezzie!!!! Grattis jättemkt!!! :D
Synd me Follan dock :/
åh stump, så du kommer ut med det nu :)
och det är SÅÅÅÅÅÅ ROLLLIGTTT!!! :D :D :D :D
Hahaha….va härligt!!
Grattis!!
Jag har ju två en liten iFokus bebis också!!
Alex men han är nu 1,5 år gammal!

Grattis Tezzie! Nu får du se till att uppdatera ofta =)
GRATTIS vännen, vad kul!
Klart du ska tänka på dig o bebben först och främst! Hästar kan komma tillbaka senare i livet igen…KRAM!!!

Tusen tack alla :)
Klart jag ska hålla er uppdaterad :-D
Inga fler ifokus-bebisar på gång??
Grattis igen tjejen! Antar att du börjar bli lite småfet snart va? ;)
Och som sagt, du vet var barnvakten finns när det behövs! ;)
Stort grattis tezzie! :)
/Elin

#27 Haha, tack för den du ;-P
#28 Tack :-)

grattis!!! :)
jag hoppas jag själv får skriva samma sak snart igen…
Förstår att du gör dej av m hästen, när jag blev gravid va det ju en av mina anledningar till att inte ha kvar hästen heller… sen va det ju mkt mer iofs men, hade ändå slutat rida på nippertippan ;)
det kommer förhoppningsvis nya pållar….
GRATTIS :D fasen vad roligt :)
jag tror också det är bäst för både dej och folly :)<3
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Åhh tusen tack alla :)
#31 Hihi, vilka härliga ögon :-)
Till Repoort: Gå in på denna länk!! Den kanske kan hjälpa dig!?

jag tror lsitan är så här
#0 cba
#1 marre
#2 mrs dibs
#3 jag 070327
#4 pimthegreat?
#5 tarek
#6 hannapanna
stämmer det?

beliver då

ja just det…
#0 cba
#1 marre
#2 mrs dibs
#3 jag 070327
#4 believer
#5 pimthegreat?
#6 tarek
#7 hannapanna

#31 Är du nöjd med din bumbo? Var lite sugen på att köpa en sån men känner ingen som testat dom :)

Vilken blir den första bebisen 09 ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#40 loke satt i sin 2 ggr. har en om du vill köpa.
jag då?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#0 cba
#1 marre
#2 mrs dibs
#3 jag 070327
#4 believer
#5 pimthegreat?
#6 tarek
#7 hannapanna
#8 Zahara

Lis: det är ett rätt dåligt betyg va?? Det är en rätt onödig grej antar jag? De är ju rätt dyra så ska jag köpa en så köper jag gärna din =)

våra grannar har lånat den o de använde den mycket till sin dotter.
här sitter lokes i sin kusins. den vi har är turkos.

Haha, cool kille ;)
Vad vill du ha för den då? Ska höra med min boss oxå :)

du jag har ingen aning. jag ska kolla hur den ser ut nu när amanda har använt den. du får påminna mig om du inte hör ngt inom ngr dagar. =)

#48 Absolut =)
#41 Jag vet inte riktigt, tror det blir två som kommer ut samtidigt och först av alla ;)

Vad roligt! Grattis grattis! :) Vad använder man den till som är i nr 46?
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Jag får väl glida in i den här tråden lite snyggt och berätta att jag också vill vara med i klubben - min "fyra" väntas i april.
#51, ooh vad roligt!! :) grattis! :D

#51 nej men grattis anna!

Gattis Anna
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#51 Grattis, när i april?
#55 - beräknat till den 18e, men eftersom jag ska snittas så lär det bli typ 2 veckor tidigare eller nåt.

Grattis! Kul =)
Blir det till att springa me shettisarna i ena handen och ungen på andra? :P
#57 - haha, nej nån måtta får det nog vara, min gamla barnvagn får nog fungera till en unge till medan jag springer med shettisarna 

#56 Aha, då får vi samtidigt ungefär :)
Lisette: hade du nåt pris på bumbon?

Beliver igen????? ojoj
Hon är ju spårlöst försvunnen

VA!! Ska Beliver ha tvillingar??? Det var värst.

#59 jag kan kolla upp priset på frakt. vad vill du helst ha skickat meD?

#61 #62 Japp, hon väntar tvillingar :-) Tror hon hänger mest på Gravid och Barn nu för tiden!
#63 Kanoners, billigast möjligsat. Dock ingen panik, det är ju ett tag kvar, haha :)
#64 Tackar:)