Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 593 ggr
IdaT
0

Zally då och nu.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom på att jag ville visa lite bilder, på Zally, för att visa vilken skillnad det är på henne…

Bild 1 7/6, då jag kollade på Zally första gången.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

IdaT
0

Bild 2 5/7, Zally har varit hemma hos mig sedan den 24 maj.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard

IdaT
0

Bild 3, Detta var den nyaste bilden som jag har av Zally. Bilden är egentligen för att illustrera höjden på hindret.

Jag får nog ta och fotografera nya bilder…

Zabbio
0

haha, tänkte först ''tusan vad svankig och ojämn rygg!" sen såg jag att hon hade en svart fläck där… x)

Jättefin :) Fast en lekman på bedömning som jag har svårt att se skillnad med vinterpäls och mulet på ena bilden och solsken och sommarpäls på andra :P Men söt och ser trevlig ut :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

IdaT
0

hehe, jo det förstår jag. Men det var enda exteriörbilden som jag hade upptäckte jag när jag hade skapat tråden, men jag får väl ta med mig en medhjälpare och en kamera till helgen…

Ahnna
0

Fin häst du har! Skrattande Hon ser ut att ha blivit lite "friskare" nu. Vad är det för nåt hon har på sidan av magen på första bilden?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

IdaT
0

Tack så mycket, det är kul att se förändringen på henne. Jag vet faktiskt inte, men jag tror att det bara är vinterpäls som inte riktigt får plats…

Marija
0

Jag tycker att det ser ut som ett märke efter t ex en sadelgjord. Jättesöt ponny =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Zaphix
0

Jättesöt, ser ut att ha fått lite mer muskler. Men hon är ganska tjock..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

IdaT
0

#8 hehe, jo det vet jag om, vi jobbar på det, men så är hon ju shetlandsponny också.