Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 730 ggr
zimba92
0

Städat stallet!

Idag har jag och Dojo Kelder städat vårt stall och flyttat en massa skåp. Det blev riktigt fint faktiskt.

Har ni städat era stall inför vintern?

Annette
0

Jag håller på.

SarahPeace
0

japp :D ,  Fast jag städar typ flera gången i veckan ( A ) , tycker dte är så kul : ) ,  Men jag har städat i hagen inför vintern o skura boxvägar o lite såna "stora" saker;D hihiih

Yazmine
0

Åh kan ni inte komma till mig och göra fint också Skrattande.Jag håller på att måla i mitt stall och så ska vi dra in ny säkrare el.Har även börjat med att fixa staketen i vinterhagen,det är så tråkigt när man är själv,önskar i bland att man delade stall med nån mer,men det är rätt skönt med ett eget också Skrattande

Anna Johansson
0

japp gjorde det i sommras.

bebbe
0

Ja, började direkt när stallet var tom från hästar i maj

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Eve
0

vi gjorde det för några veckor sedan… ser lika skitigt ut redan :P

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

lisette
0

städa och städa, men bygger.

jen
0

jag slipper städa Flört det gör stallägaren varje sommar.

men däremot har jag städat min foderlår och mina stallskåp. Så nu är dom renare än mina skåp i köket Generad dom städar jag inte alls lika noga

[slo]
0

Jag slipper också städa, oftast gör hästägarinnan det när hon är nere Flört Visserligen har vi ingen box eller nåt, utan bara ett skåp med mestadels hennes kläder i, två sadlar och lite annat blandat på krokar Räcka ut tungan

LinneaG
0

Jag måste hitta en garderob innan jag kan städa, just nu ligger det mesta på golvet tyvärr.