Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1461 ggr
linasvovvar
0

Godmorgon 2 december

Godmorgon godmorgon, sovit gott ??? Det har inte jag, legat och lyssnat på 2 som hostat hela natten, blir galen….

Idag ska jag till tandläkaren…whiii ska få en ny tand, har inte haft framtand på ca 2 år !!!!!!!!

Blev lack i morse skulle beställa julklappar till ja ni vet släktingar som har allt, på www.unicefs.se hemsida, där man bla kan köpa mat och vatten till barnen, vaccin och pennor, bollar och tält, ja iaf jag skulle göra det till några i släkten, men dom hade bara 4olika banker man kunde betala ifrån. Jag mailade och klagade……..ja ja jag vet surkärring !!!!

linasvovvar
0

Fan j*vla skit………….tandläkaren är sjuk……SNYFT !

tezzie
0

God morgon!

Vilken bra idé Lina att köpa unicef, finns ju dom som har allt redan :(

Idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska hitta på, kanske drar ut på ikea en sväng och shoppar lite klappar, har några kvar att ta itu med!

*** Kärleken övervinner allt ***

bebbe
0

God morgon regnigt och trist, när jag är klar med stallarna ska jag försöka få upp julgardinerna, sen köra hem till Svärfar och se till att han äter middag, därefter handla lite mat.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

#1 vaaa? vad tråkigt!

Lindbygarden
0

god morgon!

måste kika på det där med unicef lät ju fantastiskt bra att kunna göra så istället för att köpa ngt som ändå hamnar i ett skåp ngnstans.. MKT bättre:O)

ThunderClap
0

God morgon!

Jag har haft sovmorgon, skönt att stiga upp vid 10 istället för 5 :)

Har slö dag idag, ska bara ut till pållen och funderar på om han ska ha vilodag eller bara komma ut i skogen en liten stund, kanske beror på vädret sedan…

Behöver ringa ortopeden idag med, känner inte alls för att prata på telefon (jag har problem med att prata med främmande människor på telefon, är därför det är big deal för mig och jag gnäller över det).

Funderar på om jag kommer få argt telefonsamtal ifrån dagmattehundens ägare om hurvida jag skulle ut med honom igår eller inte, blev aldrig helt klar på det och då blev det inte. Har inte precis någon större lust att gå ut med honom då jag inte haft honom på två veckor och vet att han blivit förfärlig att gå med kopplad igen och dragit omkull sin ägare ett par gånger :/

Zaphix
0

Ska till stallet strax, ska rida en lång travtur idag. Vi behöver kondition. :)

Sedan ska jag till Birsta och köpa gelé till geléljus och göra julklappar. Blir roligt, även fast jag anar att sambon gömmer sig framför datorn.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Thorsson
0

God lunch. Fortfarande sjuk, letar efter lite sadel till hästen, och drömmer om att jag har pengar med. Blir till hästen lite senare och sedan fortsätta att vila lite. Hoppas på att kunna gå till skolan imorgon.

linasvovvar
0

#2 Visst e jag smart *blink blink*

#4 japp riktigt bull, fick en tid på torsdag, hoppas han är frisk då !

gejsa
0

I dag har jag fått hem en omgång hö/silage igen. Usch vad det går åt nu när man har hästar som äter en ur huset.

bubbelbubbel
0

jag ska umgås med min hund idag, som ska åka till himlen imån.

gejsa
0

#11# Usch då, varför då?

pippa__
0

Hr du hund Bubbel?

gejsa
0

#13# Har ju frågat det förut den är hos hennes mamma har jag för mig.

tezzie
0

#11 Usch, krama han från mig!!

*** Kärleken övervinner allt ***

bubbelbubbel
0

ja, vi har haft hund i åtta år.
det är ju familjens hund så han bor ju inte hos mig, utan precis som gejsa sa bor han hos mamma.
han ska få somna på lite olika grunder men den största är att han har en elak öroninflammation som inte ger sig, och han har helt enkelt för ont. det känns skitjobbigt för han är jättepigg och jätteglad, men skakar och kliar sig i öronen hela tiden, spelar ingen roll hur mycket man rengör så ser det likadant ut direkt ändå.

may-britt
0

huff så  leit med hunden har dere sjekket for öre midd?

nå er det snö här så har ikke rid mine 2 hester idag.

det kladder under dems ben.

jeg lengter etter sommer