Ska få träffa Foxen...
Jag är så glad på fredag nästa vecka ska jag få träffa Foxen och självklar hennes matte med;-)
Ser fram emot att få träffa dem båda. Och självklart fota lite ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vi ser fram emot att träffa er oxå!:D

Skojj!!!
Japp ska bara få upp Åsa på hästen oxå;)

Nä gör inte det jag vill ha vår Åsa oskadd;)
joo men Foxen är ju snäll, Åsa är bara löjlig;)
näämen, guu så kul :D:D
Bor ni nära varann?
Hur kommer de sig att ni ska träffas? :)
/Elin
Om typ 50-60 mil är nära så visst;)
Resten får Åsa förklara för nu ska jag sova;)

Njae, nära bor vi väl inte varandra. Jag ska ner till Mandysans och Foxens hemstad på iller utställning. Vi kommer till Skövde på fredagen och utställningen är på lördagen. Så på fredagen ska vi träffas. och min malin ska få rida på Foxen. sedan har hon fått för sig att jag också ska upp på Foxen. Malin har redan planerat att smussla med sig min hjälm säger hon ;-)
Känns som om de konspirerar mot mig lite ;-)
Audiatur et altera pars

#4: Oskadd? Det är redan för sent. hihi
Har du inte läst inne på iller vad jag lyckats med. ;-)
Audiatur et altera pars

#8. Var i Skövde är det Iller-utställning?

#10: Fram till i förrigår hade svaret varit enkelt. För vi har haft den i Freja salen hur många år som helst. Nu blev det akut ändrat och jag lär ärligt säga att jag har noll koll på vart sjutton jag ska. Bara allämnt tacksam att det inte är jag som ska köra så det blir tll de andra att köra rätt
Vet att det är en bit att åka, så de kommer hämta upp folk som vill dit i bilar vid tågstationen. Men om du går in på iller.ifokus så ser du vart det är ;-) Kanske blir du klokare än mig.
Funderar du på att komma?
Audiatur et altera pars

#11. Läste på Iller, det är i Lövsjötorp. Där ligger en skyttebana och hundklubben. Ska nog inte vara så svårt att hitta dit för er, det är skyltat.
Jag bor utanför Skövde, så jag kanske tittar dit. (Om jag lyckats städa klart stallet.)

#12: Vad skojigt. Då hoppas jag du hinner städa klart stallet. eller tar en pause och kommer och hälsar på oss iller dårar. Bara att fråga efter mig i röran, alla känner apan vet du;-)
Audiatur et altera pars

#13. Det är inte omöljigt. Jag kom just på att jag skall hämta överblivna kläder på en klädbytardag och då åker jag ju förbi.
Förresten, det är väl på lördag?

#14: Japp det är på lördagen som utställningen är.
Audiatur et altera pars