Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 562 ggr
Due-Boje
0

Ankys clinic

Va kul det var! Trots att ettorna och bromsen inte funkade för fem öre..! Haha! Men men, fick vara på min första presskonferens också. Blev totalt utfrågad i 20min, sen kom Anky till undsättning och all fokus lades på henne. PUH! Jag var förresten med på sportnytt kl 22.00 på Svt2.. Såg inte allt men hoppas ja kan hitta klippet på svts hemsida… Sååå coolt! Ni kommer kunna ta del av min globenhelg mer senare… ;)

ThunderClap
0

Tyckte den var bra, hon höll det väldigt enkelt och basic, är ju svårt att få till något mer givande på 45min med så stor spridd publik, så var ju inte illa för omständigheterna. Tror det var förra året? som det var Balkenhol som började så väldigt nogrant och fick så ont om tid att de fick skynda på och börja hoppa över och skära ner massor mot slutet, var lite trist, Anky hade bättre upplägg genom att lägga det enklare.

Var kul att se två hästar som är så väldigt olika bygda och hade så olika problem ridmässigt, Briman framstod som väldigt gamaldags svensk och oatraktiv i jämförelse med din lille pojk däremot, var inte precis den bästa reklamen för mer svenskstammade hästar…

Tyckte inte bromsproblemet var så farligt, kändes som att det var väldigt sympatisk stämmning i pubilken, att ryttarna är unga, unga hästar och lite anorlunda ställe att träna på. Såg ju ut att kunna gå att ta tillbaka honom, bara att inte stanna och göra avsaktningar riktigt?

Lindbygarden
0

Nej! Det missade jag..skit rent ut sagt!

Härligt att du är nöjd och jag ser fram emot att få veta mer!!

may-britt
0

det missade jeg med Gråter